Novocaine Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Yo! Fant to gavekort fra sist jul i skuffen min, og lurte på om det er noen utløpsdato på disse. Det står ingenting om kortenes begrensningen, men begge er har kjøpsdato påskrevet, noe som kanskje tyder på at de har en utløpsdato. Skal nå uansett se om jeg får noe for de, men hadde vært greit å høre om noen visste noe konkret om dette. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Mener å huske at det er tolv måneder og at det står bakpå. :-) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Gavekort har en varighet på 3 år, uansett om det står at det kun har varer 1 år, ifølte forbrukerrådet. (Hvertfall i følge Markedsføringslæreren min...) Endret 16. desember 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Storveis! Gleder meg til å cashe de inn i morgen eller på tirsdag. Siden de har vært glemt såpass lenge er dette kanskje det nærmeste en kommer gratis penger. EDIT: Ett år er uansett godt nok, begge er datert 24. desember 06. Endret 16. desember 2007 av Zlimy Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Gavekort har en varighet på 3 år, uansett om det står at det kun har varer 1 år, ifølte forbrukerrådet. (Hvertfall i følge Markedsføringslæreren min...) Hvor lenge er gavekortet gyldig? Hvis ikke annet er avtalt er gavekortet gyldig i tre år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå