ChillyWilly Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei, jeg er bruker av Adobe premiere pro 2.0. Dette redigeringsprogrammet har en feil som gjør at brukere med en ikke-engelsk versjon av windows xp får en feil. Feilen oppstår når "," og "." blir lagret feil i prosjekt filene. Jeg fant hjelp til problemet, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. link: http://ppro.wikia.com/wiki/Regional_Settin...ame.h-138_error Hvordan kjører jeg denne Perl kode-linjen? hvor? og skal man ikke spesifisere hvor prosjektfilen ligger? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 "My.prproj" er navnet på fila i eksemplet. bytt ut dette med ditt reelle filnavn Lenke til kommentar
ChillyWilly Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 "My.prproj" er navnet på fila i eksemplet. bytt ut dette med ditt reelle filnavn Jeg er klar over det, men takker for tips Vet du hvordan jeg kjører koden? Er det kun filnavnet som skal med og ikke katalogbanen? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Also, to run the one-liner you might need to install Perl interpreter if you do not have it installed on your system yet. The miraculous command line that does the job is as follows: For å oversette det viktige: 1) Installer perl 2) Kjør perl kommondoen i kommandolinje. (altså start->kjør->cmd) Lenke til kommentar
ChillyWilly Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 C:\Documents and Settings\svein\Mine dokumenter\Adobe\Premiere Pro\2.0>perl -p - i -e 's/[-0-99]+?),([0-9]{12,24}/$1.$2/g' bryllup.prproj Can't do inplace edit without backup. Hvordan tar jeg backup her? har tatt kopi av filen, men det er tydeligvis ikke det samme.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) C:\Documents and Settings\svein\Mine dokumenter\Adobe\Premiere Pro\2.0>perl -p -i -e 's/[-0-99]+?),([0-9]{12,24}/$1.$2/g' bryllup.prproj Can't do inplace edit without backup. Jeg vet ikke hva den feilmeldingen betyr, men du har i hvertfall tastet inn koden din helt feil. Du mangler noen ( og ). Ta en litt mer nøye kikk på koden. (eller for enkelthetsskyld bruk copy/paste) Orginal kode sammenlignet med din: perl -p -i -e 's/([-0-9]+?),([0-9]{12,24})/$1.$2/g' MY.prproj perl -p -i -e 's/[-0-99]+?),([0-9]{12,24}/$1.$2/g' bryllup.prproj Endret 17. desember 2007 av cyclo Lenke til kommentar
ChillyWilly Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 *kremt var litt rask på avtrekker'n og skrev litt feil i koden. Har ikke peiling på perl.. Men det så ut til å fungere nå. Backup av filen var bare å legge til en kopi etter -i. Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå