Andreas-J Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pass på så du får en FG-godkjent alarm montert da! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Noen som vet om det går å overføre "startsperre brikken" fra en nøkkel til en annen, eventuelt få montert de orginale nøkklene inn i en slik nøkkelhank som er linket til lengre oppe? Vil det ikke gå å programmere de nye nøklene som han på ebay selger om jeg går innom en forhandler? Er nøklene han selger programmerbare? Endret 9. januar 2008 av svortevik Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Fant ett sett jeg lurer litt på. http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7628 Noen som vet noe om dette, om startsperren kan overføres eller programmeres inn på de nøklene som følger med i dette settet? Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tviler litt på at startsperra kan programeres inn i noen andre nøkler enn de du får originalt hos VW. Men hvis det er nok ledig plass inni nøkkelen vil jeg tro det går å flytte over startseperre saken fra den originale nøkkelen. Men ville tatt å sendt en mail til de som selger denne å spurt. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har i dag sentrallås i min passat, men det er kun ved bruk av nøkkel. Er det mulig, og vil det koste meg mye å "oppgradere" til "fjernkontroll" slik at jeg kan trykke på en knapp for å låse\låseopp bilen? Kjøp deg en Votex enhet som du kobler til vakumpumpen, koster vel ca. 1500 kr. på møller og 6 minutter for installasjon sånn +/-. Her er en link til det du trenger fra en tysk butikk: http://www.ahw-shop.de/start.php?d_1J00546...rnbedienung.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå