runela Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kan dere lege inn et inlegg for meg i rett katigori, kanskje i annet? Det som jeg ville ha i tråden var: Jeg og min samboer har leid oss ein leilighet og i dag merket jeg at det vekser noen hvite ting i vinduet vårt på sove rommet. Lurer på om dette kan være muggsopp? Har fjernet dette med klorin og fjernet fuken som var i vinduskarmen med en varmovn. Lurer på om det er noen som vet om dette er farlig? Og om det vil komme tilbake igjen og hva burde vi gjøre? Har snakket med huseier og han sier at det er bare og lufte mere så forsvinner det. Hva mener dere? Takk og takk til den av dere moderatorer som orker og hjelpe meg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Er bare å lage en tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=337 Du skal få lage tråden selv, ser ikke noe grunn til at vi skal gjøre det... Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Med latskap skal latskap fordrives Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg