TreeFingers Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Passer denne på Radeon 9700? Har sett at det er en opphevet ramme rundt selve gpu på radeon korta som gjør at man ikke får skikkelig kontakt med hvilken-som-helst kjøler. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ja, den passer. ps: maks avatarstørrelse er 50*50 pixels og 6 kb. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Man må fjerne kanten rundt GPU'n i hvertfall på 9700 Pro, det måtte jeg gjøre. Relativt enkelt, bare varm den skikkelig opp og vipp den av...... Lenke til kommentar
TreeFingers Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Man må fjerne kanten rundt GPU'n i hvertfall på 9700 Pro, det måtte jeg gjøre. Relativt enkelt, bare varm den skikkelig opp og vipp den av...... Takker Hørtes ut som en "farlig" jobb :o Har du noen hjelpende tips å komme med, før jeg setter i gang med fyrstikker og stearinlys Avatar fjernet. *finne ny* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå