Gå til innhold

Cod 4 eller Crysis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da får jeg si min mening også da vel :p...

 

jeg må nesten si at COD4 ga meg mer enn Crysis.. jeg ble mer dratt inn i spillverden i COD4.. men crysis ga meg ganske bra smilefjes det også :)... ikke prøvd multiplayer delen på COD4, men crysis ble for kjedelig (litt moro med claymore da:))

Endret av probin
Lenke til kommentar

Jeg var en av dem som var svært skuffet over Crysis, men nå etter noen mnd med spilling er jeg helt hekta!

 

Multiplayer delen er helt kanon, og det er kjekt å vite at alle er likestilt i starten av en kamp, isteden for "ranks" og har unlocked ting og tang osv

 

Enaste som er dumt at det har kommet ut en syk cheat til spillet og det er MANGEN som bruker den.....

Lenke til kommentar

omvendt :)

 

Crysis > COD4 uten tvil. COD 4 er bare standard "sett-det-før" skytespill. Har du spilt CS, så har du jaggu spilt COD4 og, gameplayet er prikk likt, og det som spilles mest er SnD - plant bomba, defuse bomba, ooooh spennende! :D

 

Er du på ute etter noe "nytt" som ikke er CS-lookalike, så kjøper du Crysis, det skal da nevnes at du må ha en ganske nice PC for å dra det da det har enooooorme verdener med fler detaljer enn samtlige spill der ute. Har du en "grei pc" som drar CSS, og du faktisk LIKER CSS, så burde du gå for COD4 :)

 

For all del, COD4 er artig MP, men det gir meg absolutt ingenting i forhold til Crysis og sitt 100% frie gameplay. Jeg har kommet så langt som gamer nå at små linærmaps ikke gir meg stort. Jeg trenger frihet til å gjøre insanley kule ting og det får jeg virkelig i Crysis, der er det kun deg selv som setter begrensningene. Grafikken er bare en bonus, det er gameplayet som er genialt :D

 

Det som er trist er at de aller fleste bare kjøper//(laster ned..) Crysis for singleplayer, og som en tomsing over påpekte så gadd han ikke engang prøve multiplayeren fordi SP ikke innfridde, det er jo bare latterlig. Personlig har jeg ikke gidda å teste singleplayeren enda, og har hatt spillet siden release, multiplayeren er eneste grunnen til at jeg kjøpte Crysis, og det angrer jeg absolutt ikke på !!

 

Helicopter, tanks, enorme verdener, nanosuit, perfekt hitbox og kule våpen, can you ask for more?? :D

Endret av -=PuNkGuY=-
Lenke til kommentar

For min del vinner COD4 på alle punkter, også på grafikk. Crysis har mulighet for bedre grafikk enn COD4, men det er urealistisk å håpe på å kunne spille med slik grafikk med mindre man har en ekstrem PC. Selv har jeg en Q6600 @ 3,2Ghz og et 8800gts. Dette er nok til å kjøre Crysis på High og 1440 x 900 og selv da dupper jeg ned i 10 fps under cutscenes. Det er kjedelig nok å ikke kunne spille på maks oppløsning, men det sureste er at rette linjer i spillet blir ofte utrolig hakkete uten AA. Dessverre er det en utopi å kunne spille med AA på min maskin.

 

På COD4 derimot, har jeg alt på absolutt maks. Det viktigste er naturligvis selve gameplayet, og der foretrekker jeg faktisk COD4.

Lenke til kommentar
omvendt :)

Det som er trist er at de aller fleste bare kjøper//(laster ned..) Crysis for singleplayer, og som en tomsing over påpekte så gadd han ikke engang prøve multiplayeren fordi SP ikke innfridde, det er jo bare latterlig. Personlig har jeg ikke gidda å teste singleplayeren enda, og har hatt spillet siden release, multiplayeren er eneste grunnen til at jeg kjøpte Crysis, og det angrer jeg absolutt ikke på !!

 

Personangrep kan du spare deg for. Og det at du assosierer å ikke teste multiplayer på spill med å laste ned spill er ditt problem.

 

Jeg synes det er rett og rimelig å "plassere" spillet når jeg har spilt det 30 min.

 

Det er jo "Smak og behag", det burde du ha forståelse for. Spill etter min menig skal være bra fra "the get go".

 

Ellers så kommer det jo tydelig frem i denne posten at COD4 "vinner" hos de fleste.

Lenke til kommentar
Det som er trist er at de aller fleste bare kjøper//(laster ned..) Crysis for singleplayer, og som en tomsing over påpekte så gadd han ikke engang prøve multiplayeren fordi SP ikke innfridde, det er jo bare latterlig. Personlig har jeg ikke gidda å teste singleplayeren enda, og har hatt spillet siden release, multiplayeren er eneste grunnen til at jeg kjøpte Crysis, og det angrer jeg absolutt ikke på !!

Det eneste som er latterlig her i tråden er slike idiotutsagn som dette. Hva vet du om andres smak egentlig? :roll:

Lenke til kommentar

Kunne en moderator ha satt opp en poll.

 

Jeg har prøvd begge spillene, liker Crysis best.

Jeg har prøvd begge spillene, liker CoD4 best.

Jeg har kun prøvd Crysis, anbefaler det.

Jeg har kun prøvd Crysis, anbefaler det ikke.

Jeg har kun prøvd CoD4, anbefaler det.

Jeg har kun prøvd CoD4, anbefaler det ikke.

Jeg har ikke prøvd noen av spillene.

Lenke til kommentar

Call of Duty 4 var bare "Gjort det 1000 ganger før, ikke no nytt og forsatt bare å skyte det man ser"

Crysis var en drit fet opplevelse nesten hele veien. Slutten og begynnelsen var bra, begynnelsen best, og midten var bare okei. Ellers et kjempe bra spill, og med tanke på at det er Very High som egentlig representerer spillet, så pisser det på Call of Duty 4 på alle måter i SP delen.

 

Call of Duty. Jeg synes ikke Crysis var så altfor bra, om man ser bort ifra alt grafisk.

 

Vel se bort ifra graffikken i CoD4, så har vi et spill som har kommet ut 1000 ganger før.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
kjøp crysis du ;)

bedre spill -> gameplay, grafikk, lyd, kulere story osv... har ikke testet multiplayern så mye, men synes den er like god som cod 4 sin :)

selv om jeg ikke har spilt mye cod4 så er jeg enig med det uberninja sier..

 

Takk til deg.

 

Call of Duty 4 var bare "Gjort det 1000 ganger før, ikke no nytt og forsatt bare å skyte det man ser"

Crysis var en drit fet opplevelse nesten hele veien. Slutten og begynnelsen var bra, begynnelsen best, og midten var bare okei. Ellers et kjempe bra spill, og med tanke på at det er Very High som egentlig representerer spillet, så pisser det på Call of Duty 4 på alle måter i SP delen.

 

Call of Duty. Jeg synes ikke Crysis var så altfor bra, om man ser bort ifra alt grafisk.

 

Vel se bort ifra graffikken i CoD4, så har vi et spill som har kommet ut 1000 ganger før.

 

Bortsett fra at CoD4 er det helt klart mest realistiske og beste i CoD serien?

Lenke til kommentar
Bortsett fra at CoD4 er det helt klart mest realistiske og beste i CoD serien?

 

Vel det er forsatt ikke så mye nytt akkurat

 

CoD4. Crysis ble jeg bare veldig skuffet over (selv legografikk var tungt å kjøre).

 

Jeg håper ikke at du ble skuffet over Crysis fordi pcen din suger. Men det er vel antakligvis av sånne grunner Crysis ikke kommer til få prisen "årets spill" i år. Tragisk

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...