Tulling1 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg vurderer å kjøpe LG KU990 i julegave til hun jeg deler seng med. Når jeg søker på lagerstatus i nettbutikker og vanlige butikker finner jeg ingen som har denne på lager. Er det noen her som vet av butikker i Trondheim med denne tlf på lager? Lenke til kommentar
Kitchy Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg vurderer å kjøpe LG KU990 i julegave til hun jeg deler seng med. Når jeg søker på lagerstatus i nettbutikker og vanlige butikker finner jeg ingen som har denne på lager. Er det noen her som vet av butikker i Trondheim med denne tlf på lager? De fleste nettbutikker operer med "ubestemt dato" på forventet dato inn på lager. Men var senest innom Spaceworld i Oslo idag, som ikke har mobilen på sin webbutikk i det hele tatt, og der hadde de den inne. Dog med en ekstremt ublu pris, 5000kr /u abo, men de eksemplarene er nok importert fra utlandet, og ikke direkte fra LG. Point is, tipper du bør skjekke rundt i de lokale mobilsjappene i området ditt og spørre, i tilfelle de ikke har fått oppdatert sin webbutikk ol., evt ta en tur innom finn.no, har kommet mange nye annonser for KU990 på denne siden i det siste, forhåpentligvis finner du en du kan kjøpe derfra før jul:) Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei!! Var i Trondheim i helgen:) På Telebutikken i andre etasje på Trondheim Torg har de den. Fikk prøve den ^^ Var en dame som kjøpte den akkurat samtidig, og det var ikke så mange igjen. Men, det er verdt et forsøk;D Lenke til kommentar
Tulling1 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg var rundt i Trondheim i går og fant flere butikker som hadde KU990 på lager. Alle skulle ha kr 5.000 for den. Uaktuelt så lenge den kan kjøpes for kr 3.800 på nett. Dermed blir det annen telefon på dama! Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Alt er billigere på nettet, men skal du ha varen før jul, så må du nok i butikken og kjøpe den. Lenke til kommentar
kjetilwes Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg var rundt i Trondheim i går og fant flere butikker som hadde KU990 på lager. Alle skulle ha kr 5.000 for den. Uaktuelt så lenge den kan kjøpes for kr 3.800 på nett. Dermed blir det annen telefon på dama! Synd det. Jeg bestilte min på torsdag, håper den kommer før neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå