Bluum Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hehe, hvis du ikke har gjort det enda: koble en bildeførende kabel mellom reciever og TV EDIT: ... så får du nok menyen opp på skjermen Endret 23. januar 2008 av Bluum Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Sånn bare for å ha sagt det: JEG ER DRIT FORNØYD MED RESULTATET!!!! Dire Straits på dvd nå og ganske så fornøyd glis om kjeften EDIT: Fant ut at bruksanvisningen som følger med faktisk er ment til å brukes Kjempebra du er fornøyd, dette skal nok levere solid lyd i stereo også. Ett annet resultat enn at du er fornøyd er vel umulig med dette utstyret..... Lenke til kommentar
Straits Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Kan skrive under på at lyden er ganske mange hakk over det jeg håpet på så har ikke tenkt til å klage så veldig mye på det hehe La merke til at reciveren blei veldig varm i går, sikkert en kombinasjon av at den ble trikset med konstant fra klokka 3 til 10 i går kveld og at vi tidvis spilte vel høyt En ting jeg lurer litt på, orker ikke lage en ny tråd nå så fortsetter i denne. Ut på hovedkortet har jeg optisk utgang, på selve lydkortet har jeg en utgang som heter digital out, hvilke av disse lønner det seg å bruke? La merke til at det ble endel støy fra den analoge kabelen jeg har nå, så vurderer å legge litt penger i den også (det er en minijack i ene enden og phono i andre, den billigste jeg fant når jeg kjøpte den), vil tro at en bedre skjermet kabel vil ordne biffen men om jeg allikevel må ha ny kabel så kan jeg jo prøve optisk eller digital i stede om det er bedre. Noen forslag? Endret 24. januar 2008 av X-c@libR Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skal du bruke den optiske ut fra hovedkortet må du skru av det andre lydkortet i BIOS og skru på det integrerte lydkortet. I tillegg må du installere drivere for det integrerte lydkortet. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Skal du bruke den optiske ut fra hovedkortet må du skru av det andre lydkortet i BIOS og skru på det integrerte lydkortet.I tillegg må du installere drivere for det integrerte lydkortet. Det er jeg fullt klar over Det jeg lurer på hva som blir best lydkvalitetsmessig. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dersom du skal bruke digital lydoverføring så skal jo ikke lydkortet bety noe på kvaliteten etter det jeg vet. Så da ville jeg like godt brukt on-board lydkortet og optisk kabel, siden det var støy fra lydkortet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ikkje noko uvanleg at ein forsterkar blir varm under drift. Heime held den, ein PC, TV og Xbox varme i to store rom. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg sitter å funderer på om jeg skal starte invisteringen videre og kjøpe meg en sub.. Ja faktisk.. hehe Har googla litt og finni http://www.lsound.no/nor/index.php?side=in...799&id=1432 er dette virkelig så bra som dem sier? Har lest flere steder at dette er utrolig bra lyd for pengene.. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 SVS går for å være noe av det bedre i sin prisklasse, så noe dårlig kjøp gjør du nok ikke om du satser på den subben. Har ikke hørt noe fra SVS før, men jeg kan ikke huske å ha hørt noe annet enn positive ting om deres subber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå