Gloms Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Morra mi kjøpte seg for ett år siden en samsung klapptelefon. Da fulgte det med en rosa veske hun kunne ha den i. Veska er en liten lærpung som man bare putter telefonen oppi for å unngå riper o.l. Ikkeno sånn hempe til belte eller no. Nå begynner den å bli slitt og hun lurte på om det går ann å få tak i ny. Er det noe sted man kan kjøpe sånt? har titta litt på telekiosken, telebutikken osv, men de har bare sånne svarte greier som man skal ha i beltet, er ikke det hun er ute etter. Dette er mer en pyntevekse, ikke noen funskjonell sak. Noen som vet om noe sted hvor jeg kan finne det? gjerne på nettet, eller på en butikk i oslo. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 da kan ikke du ha titta godt nokk. Jeg var i telebutikken i går der var det gule, rosa, svarte, "sokker" i diverse former og mønster. Disse selges nesten over alt hvor mobiler selges Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg vet at det finnes på noen butikker, men utvalget er forskjellig og de pleier ikke reklamere for det på nettsider o.l jeg har vært inne på. Det er på en måte bare noe butikkene kjøper inn og legger i kurver så folk kan ta med seg en når de kjøper noe annet. Vet at jeg kan dra rundt til hver telebutikk i hele oslo, men det orker jeg ikke så hadde vært fint om jeg kunne få se noen bilder før jeg dro Finnes det noen steder på nettet jeg kan se sånne ting? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Lite tips: Du kan bruke iPod "sokker" Funker fett! ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå