Sultana007 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei Kjøpte en bil får noen dager siden og jeg skjønner ikke hvorfor det blir "dampete" i frontruta inne skjønner ikke hvorfor det blir sånn ,må ta å bruke klut o.l får å få vekk dampen hva er det som er probleme ??? Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei Det høres ut som om du har en lekkasje i registeret til varmeapparatet. Dersom det kommer fuktighet inn der, vil det legge seg "damp" på frontruta når varmeapparatet er i bruk. Enten så må du bytte registeret eller prøve å tette det. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) mhm Når jeg testet bilen før jeg skulle kjøpe den så kom det ikke damp !! får 3 dager siden men, når jeg kjørte idag så var det damp i frontruta inne Nei, varmeapparatet er ikke på Endret 16. desember 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nei, varmeapparatet er ikke på det kan jo være problemet ditt akkurat der. når temperaturen og været er som nå så får jeg masse dogg på innsiden av rutene hvis jeg slår av viften som blåser luft inn i kupeen, eller eventuelt stiller den for lavt og det er på veldig kald luft. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Sjekk at du har satt bryter for lufttilførsel på "innluft" og ikke resirkulasjon. Avhengig av hvilken bil du har er det som regel en glidehendel for disse to innstillingene separat fra resten av varmeapparat-bryterne. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Har en Mitsubishi Carisma 98 mhm så da prøver jeg med å slå på varmeapparatet å prøver .. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Om du er i de strøkene som det er veldig kaldt og det fryser seg mer og på, så har jeg også oppdaget at det dugger i bilene nå. Det skal ikke mange gradene til inne i bilen før luften kondenserer på de iskalde vinduene. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kan prøve og ta ut pollen filteret (kupefilter) og se om det blir bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå