Gå til innhold

Konkurranse for avslutning med klassen :)

olek21

Anbefalte innlegg

På onsdag er det siste skoledag og jeg har blitt spurt om å arrangere et eller annet for klassen av læreren min.

Trenger derfor forslag til konkurranser og lignende til klassen. Konkurransen skal være to-delt, en quiz del og en konkurranse del. Men da trenger jeg et par konkurranser, slik at ikke en gruppe kan vinne og få et stort forsprang :p

Det er noen kriterier for konkurransene og det er at; de er lette å gjennomføre, trenger ikke all verdens plass og

ikke tar så altfor lang tid.

Har tenkt allerede på sukkerbit på sytråd konkurransen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Hva er det jeg tar på"-leken, går ut på at X antall frivillige melder seg og tar på ting mens de har bind foran øynene.

Ekstra morsomt hvis de frivillige ikke blir lett fornærmet, og hvis de som arrangerer det er kreative.

Forslag til ting?

Har allerede funnet fram kondom og ballong xD

Lenke til kommentar

"Mannetesten"

Du tar opp 2 guttar fra klassen deres. Han skal få oppgaver som: Be ei ut. (Helst litt fin som er med på det hele)

Fortelle foreldrene at han har gjort dama gravid. (2 av dere er foreldre, homofile gjør det mer morsomt)

Re opp senga mens vannet har godt på dama. (Mens dama sitter å skriker frekkheter o.s.v)

Dere kan jo finne på ting selv men, men.. Dette fikk Batnobbit gjennomføre å det var vanvittig morsomt ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...