olek21 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 På onsdag er det siste skoledag og jeg har blitt spurt om å arrangere et eller annet for klassen av læreren min. Trenger derfor forslag til konkurranser og lignende til klassen. Konkurransen skal være to-delt, en quiz del og en konkurranse del. Men da trenger jeg et par konkurranser, slik at ikke en gruppe kan vinne og få et stort forsprang Det er noen kriterier for konkurransene og det er at; de er lette å gjennomføre, trenger ikke all verdens plass og ikke tar så altfor lang tid. Har tenkt allerede på sukkerbit på sytråd konkurransen. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 "Finn-tingen". Oppropte kommer opp på scenen, og skal rundt i salen for å finne tak i diverse tng.. Skal du gjøre det morsomt så ta f.eks bokser, undertøy eller noe merkeligt noe! Det tar helt av om dere har baller på skolen! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 "Hva er det jeg tar på"-leken, går ut på at X antall frivillige melder seg og tar på ting mens de har bind foran øynene. Ekstra morsomt hvis de frivillige ikke blir lett fornærmet, og hvis de som arrangerer det er kreative. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Det må jo være en form for konkurranse da Selvom den du nevner Bruktbilen er morsom Lenke til kommentar
nettii Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 lek1: knyt en penn i en tråd å fest den bak på rompa. sett brusflaske under å sjå kven som får pennen oppi flaske fyrst! lek2: hangman lek3: mimeleiken Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 lek2: hangman Tror den kommer til å bli rimelig kjedelig å sitte å se på. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 wet t-shirt, 3 jenter tar på seg en hvit t-skjorte, og tre gutter kaster vann på dem når de kommer inn å skal være med på en "konkuranse".... Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er en del drikkeleker som kunne gjort susen. Man sier bare at i stedet for at taperen skal drikke, så skal taperen ut, så fortsetter man til det bare er en igjen, og denne personen er vinneren Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Quiz - Ta en absurd quiz, som hvor tung er "%& og hvor høy er !#% med masse rare spm.. Lek - Blindebukk, alltid en slager, Lenke til kommentar
-Anette- Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Fest lakris lisser på en stang over personene og se hvem som kan få i seg lissa først. Hendene på ryggen selfølgelig Morsom konkuranse hvor mange kan delta.. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 "Hva er det jeg tar på"-leken, går ut på at X antall frivillige melder seg og tar på ting mens de har bind foran øynene. Ekstra morsomt hvis de frivillige ikke blir lett fornærmet, og hvis de som arrangerer det er kreative. Forslag til ting? Har allerede funnet fram kondom og ballong xD Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 "Mannetesten" Du tar opp 2 guttar fra klassen deres. Han skal få oppgaver som: Be ei ut. (Helst litt fin som er med på det hele) Fortelle foreldrene at han har gjort dama gravid. (2 av dere er foreldre, homofile gjør det mer morsomt) Re opp senga mens vannet har godt på dama. (Mens dama sitter å skriker frekkheter o.s.v) Dere kan jo finne på ting selv men, men.. Dette fikk Batnobbit gjennomføre å det var vanvittig morsomt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå