Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Cpuen min jobber mye

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har noen problemer.. Jeg har en HP Pavillion, laptop!... Fikk problemer med mitt Windows igår (15.12.07). så jeg måtte kjøre Recovery på den.. Så greit nokk var det da..

Men, så gikk CPUEN så sykt mye.. bare jeg åpner et bilde eller noe, så går den i 40%+++... så når jeg sitter på msn, steam og Firefox, kjører cpuen på 60%++ heletiden... jeg skjønner ikke ka det er, fordi jeg har ikke noe virus eller noe!! Når jeg trykker CTRL+ALT+DELET og ser der inne.. så ser jeg at Firefox tar ca 20% på cpuen og steam og msn noe av det samme..

Håper dere kan hjelpe meg, fordi dette her er helt på tryne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MSN sin flashreklame suger mye. Det samme kan nettsider mye reklame gjøre.

ja, men før windows kresja, gikk bare CPUEN på max 3 % når jeg hadde oppe de programmene... men det er litt rart at cpuen skal jobbe som en idiot når jeg åpner et bilde? når jeg høyre-klikker på skriveborde mitt spretter cpu ytelsem med engang opp... så, dessverre, det har ikke noe med det å si tenker jeg :S

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke lagre det på en ekstern HDD, hvis du ikke har det kan du jo alltids brenne det på DVD...

hehe, har tenkt på saken, men er litt lat til å brenne alt ut.. tar så himmla lang tid :p

Har ønsket meg ekstern harddisk i julegave av fatter, så vi jeg får det blir d formatering :p

vis ikke driter jeg bare i alt, å formaterer uansett :)

Du bør jo prøve de forslagene jeg kom med.

Levere pc for spyware-virus-opprydding blir litt dumt spør du meg.

Rask test boot trykk f8 sikkerhtmodus like treg der?

Lag en ny brukerkonto der,og logg deg på den like treg der?

trur du det hjelper og fikse ny konto? trur du ikke cpuen jobber like mye fordet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...