herzeleid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Så at tråden for eksklusive spill ikke var så veldig oppdatert lenger og vill gjerne ta opp noe jeg kom til å tenke på for litt siden. Vi som har xbox360 har kunnet glede oss over mange utrolig bra spill nå mens fks. PS3 leiren har måtte greie seg med dårlige ports og eksklusiver som lar vente på seg eller mister sin eksklusivitet. Nå føles det nesten for meg som om vi har fått alle de gode eksklusivene. Bioshock, Halo3, Mass Effect, osv. Blir det slik fremover at Jeg like godt kan selge boksen og kjøpe en PS3 for å få MGS og Killzone fodri resten av spillene blir multiplatform eller har vi fortsatt mange gode eksklusive (eksklusive)spill å glede oss til? Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har nettopp blitt en PS360 mann, og gleder meg mest til å spille de gamle PS2 titlene jeg gikk glipp av... Kingdom Hearts 2, og FFXII. 360 vet jeg at online-delen kommer til å ta mest tid av meg, bruker mye tid på det med en norsk gjeng. Ekslusivt eller ikke, who gievs a shite.. Blir eksklusive her, og på wii og på Ps3, det var vel strengtatt ikke et seriøst spørsmål? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) De spillene jeg har funnet ut som kommer til 360 only og som er "store" er som følger: - Alan Wake - Age of Conan: Hyborian Adventures - Fable 2 - Ninja Gaiden 2 - Banjo-Kazooie 3 - Lost Odyssey - Too Human - Huxley - Halo Wars - Splinter Cell Conviction - Gears of War 2 - Cry On - Kingdom Under Fire: Circle of Doom(RROD? ) Også har du jo de to ekslusive tillegspakkene til GTAIV EDIT: Please feel free to correct me if i'm wrong. EDIT2: Jeg la til noen spill. Endret 17. desember 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Man kan legge til ett nytt Banjo spill fra Rare som kommer kun til 360 av konsollene. Lost Odyssey fra Mistwalker kommer også eksklusivt. Er en haug med andre spill som også kommer i 2008 så ser ingen grunn til å selge konsollen men vi har alle ulike oppfatninger Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 kommer nok ikke til å selge konsollen, satt litt på spissen, men synes mange av de store spillene har kommet, mens ps3 ikek har fått noen virkelige storspill enda slik jeg ser det. Men fint å høre at det kommer mer, noen flere? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Slik jeg ser det kommer det flere interessante 360 eksklusiver enn PS3 eksklusiver fremover. Kan jo også nevne Too Human, Huxley, Halo Wars, Splinter Cell Conviction, Gears of War 2, Cry On, Kingdom Under Fire: Circle of Doom i tillegg til det som allerede er nevnt. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Mass Effect 2 og 3 ^^ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vi vet ikke enda om microsoft sikrer seg mass effect 2 og 3, det er nesten opp til Ea i og med at de eier bioware Ninja gaiden sigma 2 Alan wake Fable 2 Splinter cell conviction ++ Nok av multiplattform spill så det kommer masse spennende fremover:) gleder meg stort til alan wake! Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Har ikke Alan Wake blitt kansellert? edit: Typo. Endret 17. desember 2007 av Arthas Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Alan Wake er ikke kansellert.. det har blitt bekreftet at det fremdeles jobbes med det! Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 synes mange av de store spillene har kommet, mens ps3 ikek har fått noen virkelige storspill enda slik jeg ser det. Herregud, du stinker fanboy lang vei. Jeg er stygt redd for at Wii, PS3 og Xbox 360 bare har vist smått av det som kommer de neste 4-5 årene. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Chiefo: Ser du spørsmålet jeg stiller i det hele tatt? Jeg sier at det virker som PS3 har alle de store titlene forran seg mens jeg som eier av xbox360 allerede har fått mitt. Ynkelig å slenge ut fanboy i en hver sammenheng, sier egentlig mest om en selv. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) synes mange av de store spillene har kommet, mens ps3 ikek har fått noen virkelige storspill enda slik jeg ser det. Herregud, du stinker fanboy lang vei. Jeg er stygt redd for at Wii, PS3 og Xbox 360 bare har vist smått av det som kommer de neste 4-5 årene. Han har jo rett da, jeg synes heller ikke ps3 har fått noen skikkelige storspill enda, kanskje Ratchet & clank, og Uncharted. Kommer ikke på noen andre i farten. Men nå har ikke jeg sotti meg sånn altfor mye inn i ps3 enda så er mulig jeg har glemt et par. Synes ihvertfal Xbox 360 har stilt sterkest i år med tanke på spill. Så tror jeg Wii og Ps3 kommer til å stille litt sterkere i 2008. Btw, hvis noen er interisert så driver de å diskuterer nettop disse tingene i Bonus round som du kan finne på Gametrailers.com Endret 17. desember 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er fortsatt mye gode spill å se frem over. Om du tenker på nærmeste fremtid, må du huske at etter jul får vi alltid noen måneder med lite spill, dette er ikke til å unngå samme hvilken konsoll man sitter med. MS har i hele år fokusert på spillene som kommer ut denne høsten, og knapt nevnt andre spill. At du ikke har hørt om dem betyr ikke at det ikke er noen. Hvilken konsoll som har flest storspill skal jeg dog ikke si noe om, da jeg ikke har oversikt, pluss en slik vurdering er subjektiv. Personlig ser jeg mest frem til GeoW 2 og Fable 2 for tiden. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Takk, for mange svar. Godt å høre at det ikke er helt svart alikevell da Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Her er i alle fall en liste over "expect-titles" for 2008: Dynasty Warriors 6 Condemned 2: Bloodshot Dark Sector LOST Universe at War: Earth Assault Grand Theft Auto IV Army of Two Destroy All Humans 3: Path of Furon Tom Clancy’s EndWar Sega Superstars Tennis Winning Eleven Pro Soccer 2008 Rainbow Six Vegas 2 Warhammer: Battle March Brothers in Arms: Hell’s Highway Battlefield: Bad Company Command & Conquer 3: Kane’s Wrath Alone in the Dark Halo Wars Huxley Ninja Gaiden 2 Mercenaries 2: World in Flames Star Wars: The Force Unleashed Rogue Warriors Unreal Tournament III Iron Man Resident Evil 5 Splinter Cell: Conviction Left 4 Dead Too Human: Part 1 Borderlands The Wheelman Golden Axe Fallout 3 Prototype Mobile Ops: The One Year War Ghostbusters Dead Space Brutal Legend Alan Wake Silent Hill V Soul Calibur IV Turning Point: Fall of Liberty FIFA Street 3 Midnight Club: Los Angeles Civilization Revolution Fracture Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena LEGO Indiana Jones NBA Ballers Chosen One TNA Impact Ultimate Fighting Championship Fable 2 Dead Island Enemy Territory: Quake Wars Indiana Jones LEGO Batman Operation Darkness Postal III Saint’s Row 2 Banjo-Kazooie Alien FPS Alien RPG Linky Endret 17. desember 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Mange gode spill å se fram til ja. Når det gjelder Alien spillene trodde jeg de ikke kom før i 2009. Er litt spent på disse spillene, spesielt RPG'n. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Her er i alle fall en liste over "expext-titles" for 2008: Dynasty Warriors 6 Condemned 2: Bloodshot Dark Sector LOST Universe at War: Earth Assault blah... Linky Detta er vel ikke ekslusivt. Men samma det egentlig Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Chiefo: Ser du spørsmålet jeg stiller i det hele tatt? Jeg sier at det virker som PS3 har alle de store titlene forran seg mens jeg som eier av xbox360 allerede har fått mitt. Ynkelig å slenge ut fanboy i en hver sammenheng, sier egentlig mest om en selv. Greit, du er ikke en fanboy - bare lite oppdatert Og en smule rar som tror det er slutten for storspill eraen til en konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå