Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

I/O problem under instalasjon av Windows XP

Anbefalte innlegg

Får et problem når jeg prøver og instalere XP pro på min andre pc. Probleme er under instalasjonen så får jeg en feilmelding om I/O så instalasjonen avsluttes og vil ikke fortsette. Har dette noe med mus/tastatur og gjøre? bruker PS2 utgangen til tastaturet men bruker usb til musa. Kan det være noe så enkelt som og få fatt i en PS2 mus til instalasjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får et problem når jeg prøver og instalere XP pro på min andre pc. Probleme er under instalasjonen så får jeg en feilmelding om I/O så instalasjonen avsluttes og vil ikke fortsette. Har dette noe med mus/tastatur og gjøre? bruker PS2 utgangen til tastaturet men bruker usb til musa. Kan det være noe så enkelt som og få fatt i en PS2 mus til instalasjonen?

Kanskje noe galt med CD/DVD-plata, selve spilleren eller ledningen/e spilleren er koblet til med. Tror ikke det har noe med tastatur og mus å gjøre.

Lenke til kommentar

Hei,

Tviler meget sterkt på at det Mus og tastatur som tuller, ofte så er resultatet bare at enhetene ikke reagerer om de skulle ha noen feil. Får du opp noen flere spesifikasjoner angående feilmeldingen? Som det er nevnt over her, setter heller pengene på at feilen ligger et sted mellom lesing av data fra disk til kopiering.

Victurus!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...