EkanTrike Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Får et problem når jeg prøver og instalere XP pro på min andre pc. Probleme er under instalasjonen så får jeg en feilmelding om I/O så instalasjonen avsluttes og vil ikke fortsette. Har dette noe med mus/tastatur og gjøre? bruker PS2 utgangen til tastaturet men bruker usb til musa. Kan det være noe så enkelt som og få fatt i en PS2 mus til instalasjonen? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Får et problem når jeg prøver og instalere XP pro på min andre pc. Probleme er under instalasjonen så får jeg en feilmelding om I/O så instalasjonen avsluttes og vil ikke fortsette. Har dette noe med mus/tastatur og gjøre? bruker PS2 utgangen til tastaturet men bruker usb til musa. Kan det være noe så enkelt som og få fatt i en PS2 mus til instalasjonen? Kanskje noe galt med CD/DVD-plata, selve spilleren eller ledningen/e spilleren er koblet til med. Tror ikke det har noe med tastatur og mus å gjøre. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei, Tviler meget sterkt på at det Mus og tastatur som tuller, ofte så er resultatet bare at enhetene ikke reagerer om de skulle ha noen feil. Får du opp noen flere spesifikasjoner angående feilmeldingen? Som det er nevnt over her, setter heller pengene på at feilen ligger et sted mellom lesing av data fra disk til kopiering. Victurus! Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Får skjerm i dag så skal prøve igjen her. Jeg tror heller sterkt det er CDrommen i spilleren... det er en gammel 40x cd spiller. For CD plata er jeg sikker på at virker for den installerte jeg windows på en annen pc dagen før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå