taco_9000 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hei!!! jeg har en ny fin pc og en gamel den gamle har: 166.mhz 32sdram 1,6gb så nå lurer jeg på om jeg kan fikse den uten at det koster overklokking hvorda njeg har hvært på www.overklokking.no men det hjalp ikke mye hva kan jeg gjøre?? takker me for svar Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ja, hva skal den brukes til da? :-? Det er vel begrensett hva det er teknisk mulig å få ut av noe slikt. Men noe kan du jo gjøre. 1. Sjekk om du kan forandre FSB og/eller multipler(det står om det på OK.no) 2.Installer et gammelt os, WIN 95 eller 98. Eventuelt linux 3. www.datatek.no de driver å selger brukte (?) datamaskiner. Mulig de har noe mere ram til deg. Et par 32 mb brikker for en 50-lapp ca. Tror ikke de har noe webshop, men de kan sikkert sende det til deg i posten Lenke til kommentar
taco_9000 Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 takk men ok.no er en frisør side noen andre svar Lenke til kommentar
umy Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 når han sier OK.no her på overklokking.no forumet, mener han selvfølgelig overklokking.no, men hvis du er ny her så er du unskyldt Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 så nå lurer jeg på om jeg kan fikse den ... Hva er galt med den da ? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hva er galt med den da ? Den er vel ikke det raskeste du får tak i... Frisør side? du surrer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå