Movieheart Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har vært innom http://mortz.tjokk.net/ og funnet et poll script jeg har lyst til å bruke på hjemmesiden min. Problemet er bare det at jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal legge inn en ny poll? Er det noen her som kjenner det scriptet og vet hvordan jeg gjør det? Eventuelt kan noen skrive et enkelt script til meg som jeg kan bruke? Kan så og si ingenting om php, men når jeg først har et script forran meg klarer jeg forsåvidt å modde det slik jeg vil ha det. Det er bare litt problemer med det poll scriptet. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du må bruke det sammen med Loginscriptet da scriptet er laget slik at du kun kan lage ny poll når du er logget inn. Dvs når session[LoggedIn] er true. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Ok... Så det jeg må gjøre er å legge inn en login knapp på siden så jeg kan logge inn og legge ut en ny poll? Har login scriptet noe med gjestebok scriptet å gjøre? Bruker det også og vil helst ikke at det skal bli noe tull hvis jeg legger det ut sammen. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Loginscriptet har noe med gjestebokscriptet å gjøre ja, men det blir ikke tull. Tvert i mot. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Ok... Prøvde meg litt frem med det loginscriptet, men skjønte ikke så mye av det. Skal heller se om jeg finner et annet script som er litt enklere. Noen som har anbefalinger til noe? Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Bare å prøve seg frem Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Se [her] for et ganske minimalt login script. Skal du bruke det sammen med pollen må du trolig endre: if (isset($_SESSION['AUTH']) && $_SESSION['AUTH'] === TRUE) { til: if (isset($_SESSION['LoggedIn']) && $_SESSION['LoggedIn'] === TRUE) { og: $_SESSION['AUTH'] = TRUE; til: $_SESSION['LoggedIn'] = TRUE; Endret 17. desember 2007 av grimjoey Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Er dette koder i poll scriptet? Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hehe. Nei. Jeg har linket til et av mine innlegg hvor jeg har skrevet en eksempel kode på login script. Det er den koden du må endre. Klikk på ordet "her" i starten av forrige innlegget mitt. Jeg burde kanskje laget linken tydeligere. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Ok... Problemet blir bare da og finne igjen dette i poll scriptet. Er det likt det du linket til? EDIT: Lette litt i det scriptet, men fant ikke noe av de kodene du viste til ovenfor. Endret 17. desember 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå