Nautique Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Her kan dere komme med ordtak om kjerringer og gubber ; ) Jeg kan begynne.. Her er noen: De gamle stier kan man utenat, sa kjerringa, hun stakk skjeen i øret. Enhver er seg selv nærmest, sa kjerringa, hun spiste rømmegrøten selv. De er ikke engler alle som nakne er, sa mannen, han så kjerringa vaske seg. Godt det endelig er helg, sa mannen, han hadde dengt kjerringa. Nå skal du bare se, sa mannen, han stakk øynene ut på kjerringa. Rent vil jeg ha det, sa kjerringa, hun skrapte vekk en hønselort fra bordplaten før hun satte brøddeig. Gud dekker meg til, sa kjerringa, hun satt naken på sengekanten. Skitt la gå, sa kjerringa, hun dro i snora. Endret 16. desember 2007 av Nautique Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 En god latter forlenger livet sa kjerringa og lo seg ihjel. Eneste jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 "Nei, den går ikke!" sa kjerringa da hun fødte en unge med ett bein. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 "Dette her legger ikke jeg meg i", sa gubben da kjerringa bæsjet i senga. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 "Her skal det bli spon" sa mannen og høvlet over kjerringa Hehe alle disse er så grove:P Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 "Dette her legger ikke jeg meg i", sa gubben da kjerringa bæsjet i senga. Fy faen så bra.. ! Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nå skal det bli andre boller sa kona og dreit i ovnen. Små morsom Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Haha lættis! Elsker kjærringa og gubben vitser, de har den sære humoren jeg liker:P Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nå blir det liv, sa gubben og kjørte tissen sin inn i kjerringa. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 "Det forandrer sagen" sa gubben og sagde spiker "Der datt'n, den klatten" sa kjerringa. Hu skjøyt gubben i kneet Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nå blir det liv, sa gubben og kjørte tissen sin inn i kjerringa. genial! Jeg har det i meg, men hva skal det bli av meg? sa kjerringa, hun satt på toalettet med forstoppelse. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Forandring fryder, sa kjerringa og snudde rundbordet! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Deilig er Jorden sa gubben og flytta ned i kjelleren. Nærmere deg min gud sa kjerringa og flytta på loftet Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Må man, så må man, sa gubben og dreit i kjeften på kjerringa.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Dette skal bli saker, sa gubben da han skulle legge 500 flasker risvin. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 "Her er det plass til alle" sa kjerringa og kjørte hele slekta inn i føderøret. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 - Rett skal være rett sa mannen og stakk ei rett pinne opp i skrittet på kjerringa. - Sånn kan det gå sa mannen og spruta sæden sin ned i en maurtue. (Fra taztepriv) - Det enkleste er ofte det beste sa mannen og voldtok kjerringa. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 - "Her var det liv" sa mannen da han stakk pikken mauertua. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 "Her skal det bli rent" sa gubben og feide over kjerringa. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Gjort er gjort sa mannen og sprengte hele utedoen i lufta sånn at det regnet ekskrementer ned over en gruppe med psykisk utviklingshemma som var på ekskursjon. Trenger og trenger sa mannen og klemte så hardt på sin egen testikkel at både pung og testikkel sprakk og det rant ut en sånn grå klissete væske som dei sklei på både han og hu kjerringa fra forlaget og slo bakhodet hardt ned i sementen så de ble pleiepasienter og ligger på aldersheim enda dei bare er 27 år. Jeg fant det på nå sa mannen og løp naken rundt i parken og tok avføring fra hunder og gned det inn i håret sitt og løp hjem til hu kjerringa fra forlaget. Løp hjem til hu kjerringa på forlaget og skrek: hva har du stelt i stand med din psykopatjævla kjerring. Det va'kke no ordtak sa mannen og putta finger'n i halsen sånn at han kasta opp all julematen og spiste den opp igjen og sa nam nam det var deilig lapskaus sa mannen. Alt saksa fra Tazte Priv. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå