bujk Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vurderer å kjøpe meg denne telefonen da jeg savner min gamle P900. Etter å ha lest endel her på forumet har det vært endel bugs med denne telefonen. Er dette rettet? Hvordan er qwerty tastaturet på telefonen? Bruker pr d.d Nokia E61 som jeg kjempefornøyd med. Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vurderer å kjøpe meg denne telefonen da jeg savner min gamle P900. Etter å ha lest endel her på forumet har det vært endel bugs med denne telefonen. Er dette rettet? Hvordan er qwerty tastaturet på telefonen? Bruker pr d.d Nokia E61 som jeg kjempefornøyd med. Hei! Jeg har denne telefonen, og jeg sliter ikke med mange bugs. Men jeg vet at enkelte sliter mye, så det virker som om det er forskjell på når telefonen er laget. SE har sluttet å lage firmware til denne telefonen, men det er enda kjente bugs og svakheter igjen. Du kan stikke innom forumet på my-symbian.com for å finne ut hvilke bugs som enda finnes. Om du vil rammes av dem kommer an på din bruk av mobilen. Jeg vet ikke om jeg vil anbefale deg den, selv om akkurat jeg er veldig godt fornøyd med min P990i. Elsker tastaturet, selv om det er litt lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå