Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Hallo, Jeg lurte på om jeg kan lage en trøye med Gamer.no spillmoderator logoen på. Altså det jeg vil gjøre er: Finne en hvit hettegenser o.l. Gå til et firma som trykker ting på gensere osv. og be de trykke våres logo på genseren. Jeg har sett dere gi ut trøyer som premie osv, men har så fryktelig lyst på en Gamer.no genser. Så om dere selger selv eller noe lignede, hvor og hvordan kjøpe? Hilsen JonasKs @Gamer.no spillserver moderator. ============== Dette er bare noe jeg lurer på, ikke nødvendigvis skal gjøre. Endret 16. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det hadde egentlig vært dritkult Jeg kommer til å kjøpe en hvis det blir noe av det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Bare ikke med spillmod logoen, men med Gamer.no sin egen isåfall? EDIT: Jeg er spillmoderator, derfor jeg vil ha den logoen. Endret 18. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 det hadde vært konge. Så kunne du hatt www.gamer.no på baksida Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hehe, ja. De kan selge Gamer.no trøyer, men jeg vil ha en for oss spillmoderatorer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ingen som vil kommentere dette? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det blir vel opp til Tor-Steinar om du får lov til å bruke logoen, og han er nok opptatt med bleieskift om dagen. Reknar med at han kjem med eit svar når han har tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ok, takk. Bare hadde en liten idè om at jeg skulle gi meg selv en julegave i år.. Lenke til kommentar
Bad Apple Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hallo, Jeg lurte på om jeg kan lage en trøye med Gamer.no spillmoderator logoen på. Altså det jeg vil gjøre er: Finne en hvit hettegenser o.l. Gå til et firma som trykker ting på gensere osv. og be de trykke våres logo på genseren. Jeg har sett dere gi ut trøyer som premie osv, men har så fryktelig lyst på en Gamer.no genser. Så om dere selger selv eller noe lignede, hvor og hvordan kjøpe? Hilsen JonasKs @Gamer.no spillserver moderator. ============== Dette er bare noe jeg lurer på, ikke nødvendigvis skal gjøre. Hørtes litt artig ut ja. For spillmoderatorer og vanlige egentlig. Burde gjort litt som catchgamer gjør det. De selger cg gensere osv. Hadde vært kult med admin genser/t-skjorte Endret 20. desember 2007 av Bad Apple Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ja. Men jeg vil ha det slik: Normale brukere/lesere kan kun kjøpe en avriant. Spillmoderatorer kan kjøpe den normale varianten, og spillmoderator varianten. Forum moderator kan kjøpe moderator og normale varianten. De i toppen kan vel kjøpe / få alt. Eller om dere kun selger den normale varianten, kan vi få lov til å trykke en egen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ja. Men jeg vil ha det slik: Normale brukere/lesere kan kun kjøpe en avriant. Spillmoderatorer kan kjøpe den normale varianten, og spillmoderator varianten. Forum moderator kan kjøpe moderator og normale varianten. De i toppen kan vel kjøpe / få alt. Eller om dere kun selger den normale varianten, kan vi få lov til å trykke en egen? Åja! Jeg vil så gjerne se deg på gata og se at det står at du er administrator på gamer.no sine servere! Nei, hvilken forskjell gjør det om du ser ut som andre med like stor interesse for en slik genser egentlig? Kan ikke akkurat si at det er noe å vise frem, litt som å betale 200 kroner for en T-skjorte det står Levis på med store bokstaver og generelt kjedelig design. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hehe, nei, ikke slik ment.. Jeg vil ha gamer.no sin spillmod logo, ikke noe mer.. Men nå får vi vente på de som faktisk kan svare på dette, sånn at de kan svare om man kan trykke egene, eller kjøpe Gamer.no trøyer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå