skiboy123 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 jeg har en ca. 1 og et halvt år gamelt dell dimension 051 desktop eller noe sånt med et Intel® 82865G graphics controller, som jeg ikke kan spille noe særlig spill på og den er blitt veldig treig. Kan jeg kjøpe nytt skjermkort/ grafikkort eller lignende for at jeg skal kunne spille spill? og hvis det går, hva skal jeg kjøpe? P.s jeg kan veldig lite om data... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Heihei! Fortell oss hva du har i maskinen din fra før av du! Gå inn på kontrollpanelet og velg "system". Der står prosessor og hvor mye ram du har. Om vi vet det er det lettere å finne et kort som passer, slik at du ikke kjøper et kort til flere tusen kroner som er "for bra". Om du synes maskinen er blitt mye treigere er det nok tid for å formatere. Ta backup av alt du trenger, sleng i Windows CD-en og installer Windows på nytt. Lenke til kommentar
skiboy123 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 jeg har en celeron® CPU 2.53GHz og 512 MB RAM.. koster nytt skjermkort veldig mye? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 I forhold til resten av maskinvaren din, ja. Men det kommer også ann på hvilket skjermkort du skal ha også da. Regner med at du vil ha et bra skjermkort til spill som vil holde en stund. Da kan jeg anbefale GeForce 8800 GT som er et av de heftigeste kortene du kan få til den prisen for øyeblikket. Det er altså ekstremt mye for pengene med dette kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå