Evaave Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har en nokia 6131. Hvordan får jeg sendt et bilde jeg har tatt med mobilen til en e-postadr.? Er jeg hjemme er det bare å overføre via bluetooth. Men er jeg ute og har tatt et bilde, hvordan får jeg da bildet sendt? Finner ikke denne funksjon på mobilen. Kan det virkelig stemme?? Har også pløyet bruksanvisningen igjennom uten å finne noe. Noen som vet? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har en nokia 6131. Hvordan får jeg sendt et bilde jeg har tatt med mobilen til en e-postadr.? Er jeg hjemme er det bare å overføre via bluetooth. Men er jeg ute og har tatt et bilde, hvordan får jeg da bildet sendt? Finner ikke denne funksjon på mobilen. Kan det virkelig stemme?? Har også pløyet bruksanvisningen igjennom uten å finne noe. Noen som vet? Når du har tatt bildet, kan du bare trykke send. Da kan du velge om du vil sende det som sms, mms, e-post eller bluetooth. Eller får du ikke opp de valgene? Lenke til kommentar
Evaave Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Har en nokia 6131. Hvordan får jeg sendt et bilde jeg har tatt med mobilen til en e-postadr.? Er jeg hjemme er det bare å overføre via bluetooth. Men er jeg ute og har tatt et bilde, hvordan får jeg da bildet sendt? Finner ikke denne funksjon på mobilen. Kan det virkelig stemme?? Har også pløyet bruksanvisningen igjennom uten å finne noe. Noen som vet? Når du har tatt bildet, kan du bare trykke send. Da kan du velge om du vil sende det som sms, mms, e-post eller bluetooth. Eller får du ikke opp de valgene? Nei, det er det jeg dessverre ikke gjør. Jeg klikker "Send", og får da valgene; 1) Multimedia, 2) Postkort, 3) Via infrarød og 4) Via bluetooth. Jeg er sikker på jeg før har sendt et bilde til e-postadr, men nå er den funksjon som sunket i jorden. Har en venninne som har nokia, som har sendt bilde til e-post. Så det er jo ikke fordi nokia ikke har den funksjon... Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Mener det skal gå å sende bilde til E-post addresse via MMS. Bildet kan ikke være større enn 300 KB da. Du kan jo bruke E-post leseren på telefonen også, mener denne ikke har noen størrelse begrensninger (den er i allefall over 300 KB), som vil være det beste alternativet. Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du kan da kanskje velge multimedia (mms) og der hvor du da egentlig skal legge inn et tlf.nr. så kan du legge inn mailadressen og trykke send. Jeg har ihvertfall fått det til på den måten, men som forrige person snakket om så er det kanskje en str begrensning på bildet for å sende det på den måten, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Evaave Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Nå har jeg gjort som du har sagt Rambol, men nei, den vil ikke. Den bare sender og sender, og kommer ingen vei. Jeg må få undersøkt dette litt bedre. Takk for tips så langt. PS. Har konfigurert e-postadr, men det hjelper tilsynelatende ikke. Mener det skal gå å sende bilde til E-post addresse via MMS.Bildet kan ikke være større enn 300 KB da. Har prøvd via MMS (eneste man kan), og bildet er bare på 30 kb, men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har ikke 6131 et epostprogram du kan bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå