kyllingvippen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Er det bare jeg eller suger multi-player i NightFire ekstremt? Tømte 5 magasin i hodet på en fyr, men døde fortsatt ikke.. ekstremt boring.. også uten blo d!! Vet noen hvor jeg får en eventuell Bloodpatch da? Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Vel, multiplayer mode vet jeg ingenting om. Men jeg prøvde singleplayer'n litt. Det var direkte horribelt.. En ting at ikke det er noe blod, men at det ikke er noen reaksjon til skuddene, er jo helt latterlig! Du kan tømme et magasin i en fyr, og fyren står helt som vanlig til han faller død om.. Og på den festen helt i begynnelsen, hvor man skulle ta bilder av alle de kvinnelige tilstede, gikk jeg rett opp i trynet på dem og tok bilder, sånn helt åpenbart hva jeg gjorde. Og jeg prøvde å bruke stungun-greia på ei dame, og "hun" lagde akkurat samme lyden som om man skulle brukt den på en mann. (Altså mandig grynting, o.l) Nightfire sugde noe helt sinnsykt, jeg orka ikke spille det mer enn en time, det var så fælt. My two cents. Lenke til kommentar
amilo Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Har spilt det på PS2... Egentlig ganske dårlig. Multiplayeren er best der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå