arne12 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Har et lite problem. Har en venn av meg uten CD-brenner og diskettstasjon. Han har noen filer som er for store til å sende på email, og han nekter å bruke andre programmer enn EDonkey. Dette er et problem, da jeg ikke greier å connecte meg til noen servere i EDonkey, og jeg lurer på om det har noe med NextGenTel linjen min. Jeg lurer på om jeg må åpne noen porter eller lignende. Hvis jeg får hjelp ville det være fint... Det er egentlig ganske viktig siden det er skolearbeid. Ikke kom med ideer om andre programmer, da denne fyren nekter, og jeg har lyst til å prøve EDonkey... Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Personen er livredd for sikkerhetshull, så FTP er uaktuelt. Dessuten, for å quote meg selv: Jeg har også lyst til å prøve EDonkey... Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 p2p program (Fildelingsprogram) tror jeg. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 jeg trudde EDonkey var no jævla spam dritt jeg... Lenke til kommentar
Lego Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Bruk overnet eller onemx, disse kobler seg opp mot de samme serverene. Disse har ingen problemer med Nextgentel. Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Lego: Takk for forslaget. Får bare vente til jeg er hjemme igjen, før jeg prøver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå