arnter Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Har tenkt å kjøpe meg et Radeon 64 MB VIVO, som jeg synes ser ganske bra ut i forhold til prisen. Liker VIVO funksjonene spesielt godt! :smile: Er det noen som har erfaringer med kortet og hvordan det er å overklokke? Og er det noen som vet når vi kan få se Radeon 2 i Norge/Norden og hva den vil koste? evt hvilke utgaver som kommer av den? _________________ Just waiting 4 ABIT KG7 & AMD Palomino [email protected] [ Denne Melding var redigert av: arnter på 2001-08-05 16:58 ] Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Skulle vel ikke forundre meg om det kom son ut på høsten, når du tenker på Radeon2. Det vill vel først dukke opp i en trdisjonel VIVO utgave tenker jeg. så kommer såklart ve, og le. som er some nividas mx. så kommer vell et veldig bra capture-card, All-in-vonder Radeon2, skal bli fint å se hvordan det kommer til å se ut. alt detta kommer vell til å være ut ved læpet av neste vår tenker jeg meg. er ikke helt sikker der. Lenke til kommentar
arnter Skrevet 6. august 2001 Forfatter Del Skrevet 6. august 2001 er det virkelig ingen som har et Radeon kort som er overklokket? Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Har radeon 64vivo. Er veldig fornøyd, bare så det er sagt. Kjøpte selv bulk, som er klokket til 164mhz, i motsetning til retail-versionen som er klokket til 183mhz. Jeg bruker radeontweaker, og kjører 100% stabilt på 190mhz m/standard vifte. Retail-kortet får du sikkert fint opp i 210 ivertfall. NB! ikke bruk de nyeste beta driverne, de har dårlig tv-ut støtte. bruk "recommended drivers" http://support.ati.com/products/pc/radeon/...b_ddr_vivo.html Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Jeg har et Radeon SDR kort som har 166MHz som default, Jeg har klokka det opp til 190MHz (står 189MHz) og det kjører 100% stabilt med standard vifte. Jeg bruker RadeonTweaker, det er genialt :wink: Lenke til kommentar
Burner Skrevet 11. august 2001 Del Skrevet 11. august 2001 Jeg har et Radeon64DDR VIVO OEM som er klokket til 200/200 uten ekstra kjøling. Skal snart kjøpe noen ramsinks og flere vifter så jeg kan presse den litt til. Det med at beta driverne har dårlig Tv-ut støtte fant jeg også ut. TVen hadde masse rosa farger med TV-ut men da jeg skiftet til offisielle drivere så var alt bra. Er veldig fornøyd med dette kortet, skulle bare ønske jeg hadde en SE. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. september 2001 Del Skrevet 3. september 2001 Klokket mitt 64Mb ViVo Bulk(163/163 orginalt) til 211/211 uten problemer. Får da 3705 3Dmarks i standard 3dmark2001 test. Athlon @ 1,424GHz 512Mb PC133 SDRAM @ CAS 3-3-3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå