Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Steam / Counter - strike : source nettverksproblem ? Port?

Anbefalte innlegg

Hei =)

Nettverket på steam og alt det funker fint. Download speeden på maps .. admin plugin... etc.. er helt fin.

Men: Problemet er at når jeg refresher server > Find servers > internet. så finner jeg 50-100 servers ( er normalt 5000++ ) Og nettverket detter ut til jeg stopper refreshen. Jeg må gå på www.game-monitor.com for å søke på servers, og legge inn i favorites.

My favorites og history funker fett når jeg adder ip er.

Alt er fint, det er bare når jeg refresher server internettet detter ut etc.

Forresten, når jeg er på Lan hos venner etc. Finner jeg servers med en gang. Må være noe med ruteren. ( Har aldri updata routeren, men tror ikke det er vist )

Jeg selv, kan tenke meg at det er en port eller noe som jeg må Enableeller noe.

Noen som kan hjelpe meg og ruteren miN =) ?

TaKkEr FoR SvAr

Bilde: Når jeg trykker stop refresh. Begynner nettverket å connecte etter ip. Msn rekobler osv. Nettverket blir en strek ( Normalt 4/5 streker ) Finner jo bare counter strike ( 1.6 ) servers .. 50..

Refresh_server_problem.bmp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er litt din egen feil at du ikke får respons. Her står det utrolig lite om hva slags utstyr du bruker mellom PC og internett.

Med Steam så må du ofte sette 3COM-routere i DMZ pga at den ellers ikke greier å forwarde nok porter.

Steam bruker en hel portrange og det er ikke alle routere som gir deg mulighet til å forwarde annet enn enkeltporter.

Sjekk forøvrig portforward.com for mere info.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...