bruno99 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 4-0 på bortebane. mer en jeg håpet på kan tenke meg det er tungt å holde med Roma i dag Giallorossi ;-p Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 4-0 på bortebane. mer en jeg håpet på kan tenke meg det er tungt å holde med Roma i dag Giallorossi ;-p Både å egentlig. Vi spilte en knallgod første omgang etter at vi fikk rystet av oss den tidlige ledelsen deres, vi forjtente bedre i første omgang virkelig. I andre omgang skjer det nok en gang, som sagt før: vi detter, og vi detter ikke bare litt, men ordentlig sammen. Det eneste positive jeg kan si om andre omgangen er at vi ikke tapte 5-0 (5 tallet er mye styggere i boka). Itillegg tørte ikke Mancini røre ballen mye - kanskje det beste for han Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bumper denne tråden jeg, prøve å få noe liv her... Møter Man.Utd i 1/8-finalen, Quarsema lånt ut til Chelsea resten av sesongen osv.. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Håper vi får inn et sent mål nå Endret 24. februar 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Forferdelig førsteomgang, men tok seg opp i andre med et par meget store sjanser som burde vært omsatt i mål. Blir hardt å vinne borte mot ManU Veldig mange som hører hjemme på Anfield og San Siro ser jeg. Hva kan være grunnen? Selv hører jeg hjemme på White Heart Lane i EPL, så da er det godt å ha Inter i vanskelige tider. Endret 24. februar 2009 av Igniztion Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 hehe. Tror grunnen til at noen av oss fra PL liker Serie A er nok fordi Canal+ som sender PL kampende sender også Serie A kampene. Hverfall sånn jeg ble forelsket i Nazionale Lenke til kommentar
BOBBAMONSTER Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Heisann godtfolk! Er selv interfan, og synes vi skal få gang på denne tråden her igjen. Er få likesinnede blant dem jeg henger med, så bare flott med en egen forumtråd. Hva tror dere om Inter - Lazio 2. mai med både Stankovic og Balotelli suspendert? Lenke til kommentar
albertini4 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Inter har fåt en norsk side den heter www.internorge.com Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Uavgjort mot Fiorentina..ikke bra nok Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Spennende innspurt i den italienske ligaen nå. Må selv si jeg holder en liten knapp på Roma, alltid hatt dem som sympatilag i Italia. Inter har jeg aldri likt, dem blir litt som Chelsea, føler ikke det er noe sjel der. Tar sikkert helt feil, det er bare mitt inntrykk Hvordan er kampprogrammene til de forskjellige lagene, noen som har lettere kamper på papiret enn det andre? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Roma kan ta ligaen, mens Inter CL. Grei deal spør du meg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Roma kan ta ligaen, mens Inter CL. Grei deal spør du meg. Barca fortjener CL synes jeg, håper de klarer det også Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Barca fortjener ingenting. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) . Endret 6. mars 2012 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Sendes cupfinalen i dag på TV i Norge? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 vises på viasat4 , sendingen starter 19.30 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 vises på viasat4 , sendingen starter 19.30 :!: Tror vedkommende mente den italienske cupfinalen som ble spilt for noen uker tilbake. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Gratulerer til fansen! Håper det smaker! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Gratulerer med The Treble. Synd Mourinho drar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå