BaltusBrun Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Eto'o på vei til Inter? Hadde vært konge med ibrahimovic og Eto'o på topp Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Det hadde vært noe ja. Syntes J Cruz gjorde en god start på forrige sesong, men dabbet litt av, begynner og bli eldre også.. Kommer Adriano tilbake til Inter denne sesongen? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det skulle vært noe rykter om det ja men selv er jeg ikke så fan av Adriano Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 På tide å "bumpe" denne tråden opp igjen I dag ble det klart at Ricardo Quaresma har signert for Inter! Tror dette vil styrke laget godt. Har ikke sett ham så veldig mye pga. jeg følger ikke med på den portugisiske ligaen, men det jeg har sett og hørt om ham så virker han meget lovende. Hva tror dere? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 yeah right! Konge kjøp spørr du meg Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Tror det er et meget godt kjøp! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Maniche (?) og Quersma på hver sin kant? o_O Lyder godt for Inters del. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kan Maniche i det hele tatt spille kant? Uansett regner jeg med at Mancini går foran han. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Han jeg mente, Mancini. Maniche er vel på utlån i Atletico. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Mancini har spilt kant i Roma hele sin karriere. Så vi får satse på at han greier det i Inter og Spennende å se om Mourinho takler dette. Om det fungerer bra, så er det definitivt bra for Inter i CL! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har du sett, en inter tråd også. Denne må jeg følge med i. Mancini - you guys knows it. :O Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Alt for lite aktivitet er jeg redd, skulle gjerne oppdatert mer hvis det var litt mer interesse. 1-1 hjemme mot Bayern er noe skuffende syntes jeg. Fikk ikke sett kampen da jeg måtte se LFC-PSV :--/ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Alt for lite aktivitet er jeg redd, skulle gjerne oppdatert mer hvis det var litt mer interesse. 1-1 hjemme mot Bayern er noe skuffende syntes jeg. Fikk ikke sett kampen da jeg måtte se LFC-PSV :--/ Like lite aktivitet som Inter på banen Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 For bumbe litt nå da! Jeg så begge kampene. Ene på tv'n og den andre på datan. Etter min mening har Inter blitt hissigere etter taper over Mialn i cupen. Nå syntes jeg selv Mourinho har gjort en halv passe jobb så langt hvis du måler de opptil forventingene fra Presse/Publikum etc. Intes spillte lite imponerende og jeg må innrømme at jeg skrudde av pc'n de siste 20 minuttene Min Bump Da! Forza Inter Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Inter Milan forlater San Siro Litt trist, men San Siro begynner å dra på årene. Stadion skal følge Ajax amstersam arena som forbilde med en kapasitet på 60.000 plasser. Endret 17. oktober 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tja, det prates mye om stadioner i de fleste lag fortiden i italiensk fotball, det tar litt lengre tid i Italiensk fotball - så jeg sier ikke noe før jeg ser den. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Tja, det prates mye om stadioner i de fleste lag fortiden i italiensk fotball, det tar litt lengre tid i Italiensk fotball - så jeg sier ikke noe før jeg ser den. Er klar over at det er langt frem i tid, men du skriver hvertfall selv om du ikke se den Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tar lang tid med å lage stadioner når du ikke kan sette ned en spade uten å finne noe fra den romeriske tid. Lazio planla å begynne å bygge stadion i 2001. Og dem har ikke kommet videre, en grunn er arkologiske funn, og at Roma som kommune ikke vil i det hele tatt prøve å samarbeide med Lazio. Så Lotito (Lazio eier), er selvfølgelig forbannet, og sa nå sist at han snart kommer til å skjule et området han har kjøpt for så grave selv og fjerne de arkologiske funnene. Juventus har også møtt kun motstand, og derfor bygger dem på Della Alpi. Krysser fingrene for at Roma slår dere Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Inter leker seg med Roma! 4-0 i det 55' min. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Inter leker seg med Roma! 4-0 i det 55' min. Shut Up, etter første omgangen så fortjente dere ikke den 1-0 ledelsen. Etter deres skåring kom vi mer og mer, og kjørte direkte over dere. Hittil i andre omgangen så sier vel det sitt - Vi detter sammen (Again). Nå må jeg nok en gang klage på de tilbakestående dommerne som får lov til å dømme slike kamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå