3Maldini Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Noen som har sett Inter juvelen Balotelli? Han er god!! Men vil jo være vansklig for han å spille til seg førsteellveren og nok kamper når Inter vasser i verdensklasse spisser. Og Inter vant fortjent. Spesielt når Milan setter inn Emereson med rullator for Gattuso og Gila som er goalgetter iverdensklasse mot Inzaghi. Og det er alltid flere supportere enn det man forventer. Se på Milan forumet, trodde det kun var 300pers og er oppe i 1000 og noe. Blir nok vanskligere for Liverpool og kvalifisere seg enn Arsenal, men da må Inter tåle å spille kjedelig fotball og ikke bli irritert over defansive Liverpool. Endret 25. desember 2007 av 3Maldini Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Nei, jeg har ikke fått sett Balotelli, skal inrømme jeg får sett svært få kamperbortsett fra i CL. Har riktig nok snust på han i FM, uten at det sier noe som helst... Håper inter tørr satse på litt talenter, har sett for lite av det, men det er ofte sånn at topplagene som det går bra ikke tørr la ung gutta prøve seg, mens de som sliter litt mer ikke har så mye å tape på det. Når det gjelder Liverpool kampen tror jeg det blir jevnt som du sier, men jeg tror nok inter har ganske mange deffensive knapper å spille på også.... Inter har bare sluppet inn 9 mål på de første 17 kampene i seria, AC. Milan har til sammenligning sluppet inn 12 mål, men scoret nesten dobbel så lite, mens Liverpool har sluppet inn 11 mål (bare Chelsea og ManU er bedre med 10 og 11 mål). Klart dette er bare statistikk, håper uansett at at angrepsspillet blir det avgjørende for utfallet.... Off-topic, men er det noen som vet hvordan man setter inn bilde i spoiler? Endret 25. desember 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Pavel Nedved, det er ikke så sykt mange Juventus fans i Norge heller. Lenke til kommentar
Pavel Nedved Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det har jeg heller aldri påstått, men Inter er et lag som påfører meg sterke brekninger. Morrati og Mancini er helt på trynet. Mancini må være den mest usympatiske manageren i hele verden. Skulle gjerne gitt han en klyse mitt i trynet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Hvis du ville gitt han en klyse i ansiketet er du kanskje ikke så sympatisk selv? Lenke til kommentar
Pavel Nedved Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Nei, det kan nok sikkert stemme ganske bra, men jeg er fortsatt lang unna Mr. Mancini. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Pokker, nå har dere også fått opp en tråd. Skal se om jeg finner igjen AC Milan-tråden og bumper den. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Hehe, det er bra Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Så det finns en Inter tråd ja! Bumper denne opp sånn at det kansje blir litt aktivitet her igjen.. Som kjent har jo Inter vunnet Serie A, og det er en del rykter om Mancini kommer til å gå eller ei. Hva tror dere? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Endelig noen med litt interesse for internazionale her Litt usikker på om han bør bli eller gå... Men Mourinho kunne jo blitt en god erstatter da Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 hehe, ja. Er supporter av Liverpool og Inter, men trodde egentlig ikke det var noen Inter tråd siden det ikke virker som om det er mange av oss! Mourinho er et godt alternativ og hvis det blir managerbytte så håper jeg inderlig at det blir han. Tror også han kan få lokket enda flere gode "stjerner" til klubben og at de også kan få litt flere fans rundt forbi;) Er forøvrig rykter om at Lampard skal være klar for en overgang til Inter. Kilde: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1921800.ece Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/05/26/536321.html Ja, da ble det Mourinho Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Da skal vi ikke se bort ifra at Lampard og Drogba ender opp i Inter, noe som gjør de veldig skumle med tanke på CL neste år. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Da ser det ut til at det blir Mourinho ja Eneste jeg er skeptisk til er at han vil bytte Ibrahimovic mot Eto'o. Det tror jeg er en stor tabbe, og at Zlatan passer Serie A mye bedre enn La Liga, og motsatt med Eto'o. Håper Zlatan blir i Inter så lenge som mulig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Ja, eller som Shade22 skrev, så kan jo Drogba ende opp i Inter siden Chelsea ble rasende da hanfikk rødt kort i CL finalen. Spør hvordan Zlatan og Drogba passer sammen, er ganske arrogante begge to Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) I dag ble endelig Mourinho presentert som ny manager i Inter. På pressekonferansen tidligere i dag sa han litt om hans planer for klubben. Det virker som om han vil ha inn minst et par av sine gamle Chelsea-elever, Essien, Lampard, Drogba og/eller Carvalho. Tror dette kan bli bra jeg! Håper på større suksess i Champions League til neste år! Endret 3. juni 2008 av nitraM_8 Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Etter att jeg var i Milano i sommerferien og møtte Mancini og Adriano Må jeg rett å slett si at jeg har blitt FORELSKET i klubben! Har 3 drakter nå og planlegger en tur til Giuseppe og se laget spille verdens beste fotball. Hva syntes forresten folk om Murinho? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Men gutter! La oss lage en sånn side ? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Etter att jeg var i Milano i sommerferien og møtte Mancini og Adriano Må jeg rett å slett si at jeg har blitt FORELSKET i klubben! Har 3 drakter nå og planlegger en tur til Giuseppe og se laget spille verdens beste fotball. Hva syntes forresten folk om Murinho? What? Møtte du Mancini og Adriano? Hva snakket dere om ? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ja! Var på flyplassen fra Milano til Sardegnea Fikk Aoutograf og bilde som henger på veggen Veldig stolt som du sikkert kjønner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå