F.torres Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 jeg får en beskjed om unplayabel disc, når jeg skal spille er nye spill jeg har kjøpt fra butikken er værtfall disse spillene halo 3 gudfaren fifa 08 saints row. Er det noe med boxen? kan jeg få sendt inn boxen på rep? Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Er det noe med boxen? kan jeg få sendt inn boxen på rep? Hadde det samme problemet med den første 360-konsollen min. En telefon til Microsofts brukerstøtte hadde kanskje vært å tenke på? Selv sendte jeg konsollen inn til Microsoft etter en rask prat, og fikk en ny i posten. Kostnadsfritt. Siden dette skjer med en rekke forskjellige spillplater (som ikke er oppripede?), tyder det jo på at ikke alt er som det skal med konsollen. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Er det noe med boxen? kan jeg få sendt inn boxen på rep? Hadde det samme problemet med den første 360-konsollen min. En telefon til Microsofts brukerstøtte hadde kanskje vært å tenke på? Selv sendte jeg konsollen inn til Microsoft etter en rask prat, og fikk en ny i posten. Kostnadsfritt. Siden dette skjer med en rekke forskjellige spillplater (som ikke er oppripede?), tyder det jo på at ikke alt er som det skal med konsollen. de er ikke oppripete. nå spiller jeg gudfaren og tok det ut av coveret satt det i boxen og spilte samme med fifa. jeg hører at konsollen blir litt mer stille, og deretter får jeg meldingen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ja det er nok boksen som slår seg vrang. Boksen eg har no har vist tendenser til dette tullet i spill som Eterna Sonata,Naruto og no plutselig i PGR4. Eg aner mørke i horisonten, men det er ikkje slik at det skjer så ofte.Enda. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hadde lignende problemer med boksen min før, enkelte spill kunne "spinne ned" og jeg fikk unreadable disk feilmelding. Etter at den boksen tok kvelden (RRoD), og den kom tilbake fra reparasjon så har den fungert feilfritt....ingen flere feilmeldinger. Kan være at det er et tidlig sykdomstegn. Fikk også et merkelig tips fra noen, sjekk om datoen er stilt riktig på boksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå