Pepsi Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg har en Iphone ver.1.1.2 som jeg ønsker å downgrade til 1.1.1, men får det ikke til. Har prøvd nesten alt nå, men ingenting funker. Noen som kan hjelpe meg med en god og enkelt fortalt guide til dette? Er det ikke slik at hvis jeg downgrader til 1.1.1 så kan jeg unlocke telefonen?? (eller er jeg helt på jorde her?) Må snart få åpnet telefonen ellers er jo mange tusenlapper brukt til ingen nytte Takker for alle hjelp og gode råd. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 kanskje ikke helt det som hjelper deg nÅ men mener å ha hørt at det er noen som er kun kort vei i fra å komme med unlock hack til 1.1.2 også.. husker ikke kilden, sorry.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Går det ann å downgrade da? Du kan jo bare kjøpe turbosim. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Selg den til meg for en billig penge så skal jeg gi den et godt hjem. Eller.. Fortell oss hva du har gjort så vi kan fortelle hva du evt har glemt eller ikke fått med deg Hvilken guide har du lest, forresten? Endring: Må forresten nevne at jeg tror en "rett ut av boksen" 1.1.2 ikke kan nedgradere. Endret 16. desember 2007 av Noel Leon Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Selg den til meg for en billig penge så skal jeg gi den et godt hjem.Eller.. Fortell oss hva du har gjort så vi kan fortelle hva du evt har glemt eller ikke fått med deg Hvilken guide har du lest, forresten? Endring: Må forresten nevne at jeg tror en "rett ut av boksen" 1.1.2 ikke kan nedgradere. Har sendt deg en PM. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kanskje denne linken kan være til hjelp: http://mobile.mmess.net/downgrading-iphone-from-112-to-111/ Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som kan hjelpe meg med en god og enkelt fortalt guide til dette? http://iphone.unlock.no/#how-to-downgrade-1.1.2 Foreløpig kan du kun bruke den som en ipod touch. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Nå er Iphonen solgt! Takker for alle tips og linker, men det var altfor avansert for mitt lille hodet. Nokia 6120 Classic.....her I come. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Får min iPhone på fredag. Ble kjøpt på Applestore i USA i går :-) Regner med at den er 1.1.2 OTB. Så da er spørsmålet hva bør jeg gjøre nå: 1. Bestille turbosim? "Offisielle" leverandører er utsolgt og eneste alternativet virker å være ebay. Noen som har erfaringer med kjøp av turbosim via ebay? 2. Avvente hack for 1.1.2 OTB Det kan jo hende det kommer et hack som unlocker 1.1.2 OTB før jeg får turbosim. Dette vil kanskje være å foretrekke? Et avgjørende poeng er kanskje at turbosim vil fungere også for senere versjoner av operativsystemet, men på den annen side kan det jo også være at apple klarer å lage noe som gjør at turbosim heller ikke virker senere. Hva tror dere? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Litt krangling er fjernert, hold dere til saken. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå