TheOats Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Den dukker alltid opp når jeg starter spillet. Neon som vet hvordan jeg blir kvitt den? Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ved å laste den ned?? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du blir ikke kvitt den ... ... men, du trenger ikke trykke 'Close'. Du vil se du har tilgang til de andre menyene (Multiplayer, Singleplayer etc) selv om denne "dialogen" vises. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Går ikke an å bli kvitt den nei. men det kan jo hende det komemr en ny e snart Hvorfor vil du bli kvitt den da egentlig'? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Går ikke an å bli kvitt den nei. men det kan jo hende det komemr en ny e snart Hvorfor vil du bli kvitt den da egentlig'? Godt spørsmål. Klarer av en eller annen grunn å irritere meg over den hver gang jeg starter. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du får skynde deg da vet du. Når du logger på har du musa kalr over multiplayer-knappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå