Filmvenn Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Fra Lost-norge.net: Gjennom sommeren har det vært rykter om nye tider for Lost. Det har gått fram og tilbake. Noen har trodd mandager, mens noen har ikke trodd på noen forandringer. Dette vil mest sannsynligvis ikke ha noe å si for Lost-sendingene på TVNorge, men i USA så blir premieredatoen for sesong 4 torsdag 31 Januar i følge den nyeste presseutsendelsen fra ABC. Kilder: http://darkufo.blogspot.com/2007/12/lost-r...-thursdays.html http://www.tv.com/story/10610.html?tag=gum...om_clk=gumballs Så dette ikke var postet så slang ut en tråd om det siden det er en del som bryr seg om det naturligvis. Selvfølgelig er dette en bra nyhet, men vi må være beredt på en pause(på ubestemt tid) etter 8 episoder på grunn av streiken. Uansett nå er det bare å telle med fingra hvor mange uker det er igjen. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vet ikke om jeg skal glede meg eller grue meg.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 ah ser frem til lost sesongstart ... tror det kan bli en knallbra sesong om dem forsetter på det nivået dem avslutta på Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Fy fader som jeg gleder meg! Ser frem til sesongstarten. Enda en ting å glede seg til i 08. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Merker seg jo at de har flytta det til ny sendedag. Onsdag til torsdag. Som betyr at vi nedlastere som er vant til Lost på torsdagskvelden, må få det fredagskvelden i stedet framover. Jaja, funker vel greit det. Kanskje litt dumt siden jeg (for min del) allerede har både Smallville og Naruto på fredager, og sånn sett hadde det vært greit å spre det litt mer. Men ok. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 er så lattelig att de viser før i usa en i norge... blir vanskelig å være på nett uten å komme over spoilere, eller den minste form for røping av hva som skjer. starter sikkert ikke før i februar i norge. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hehe, februar er jo faktisk bare en dag senere enn det starter i USA da, så Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Spør du meg så kommer ikke S4 av Lost før etter streiken er ferdig. Norske seere takler ikke lange pauser hvis det stoppes midt i en sesong. Så ser ikke for meg at TVNorge sender S4 av Lost før 2 månder etter streiken sånn cirka. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Merker seg jo at de har flytta det til ny sendedag. Onsdag til torsdag. Som betyr at vi nedlastere som er vant til Lost på torsdagskvelden, må få det fredagskvelden i stedet framover. Jaja, funker vel greit det. Kanskje litt dumt siden jeg (for min del) allerede har både Smallville og Naruto på fredager, og sånn sett hadde det vært greit å spre det litt mer. Men ok. Jeg er glad for at det er fredagen, i og med at skolen starter en time senere på fredager. Så nå rekker jeg å laste ned og se episoden før jeg drar på skolen. Sweet. ^^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 vurderer om jeg skal følge med på Lost etter norsk eller amerikansk sendetid... og ettersom jeg har både Smallville og supernatural om fredagene blir det litt mye...mn får vel bare vente å sse om jeg gidder å vente... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 blir bra når lost kommer tilbake igjen litt spennendes å se ka som hender Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg gleder meg veldig mye til Lost begynner igjen. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Men om streiken varer, vil sesongen være langt kortere enn planlagt da det ser ut til at det foreløpig kun er laget 7 episoder. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Ja naturligvis, men de vil nok vente til den tidsfristen dem satt er gått ut på streiken. Da vil de først komme med en pressemelding om at sesongen er forkortet, de velger å ikke gjøre det helt enda. Sesongen vil høyst sansynelig enten bli kortere eller så forsetter sesongen da trolig til høsten hvis streiken oppløses rundt i sommer. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Nå fikk jeg noe å glede meg til. Endret 15. januar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Gleder meg uansett sykt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Må vel se siste episode av forrige sesong før jeg ser denne. Jeg gleder meg til 1. februar. Det blir en fin fredag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg er glad for at det er fredagen, i og med at skolen starter en time senere på fredager. Så nå rekker jeg å laste ned og se episoden før jeg drar på skolen. Sweet. ^^Samme her, men jeg har to ekstra timer! Kanskje, hvis jeg klarer, sparer jeg opp en del episoder og ser de sammenhengende. Jeg hater alltid å måtte vente en uke på Lost. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 nydelig bilde Tror denne sesongen blir knall! gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå