hausoo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei! Blir snart xbox, så enda flere dumme spørsmål fra meg:P 1: jeg har en gammel pc ( 1 gig ram, radeon x800SE, 3Gghz prosessor.), og jeg regner med at xboxen vil ha betydelig bedre grafikk en den! men når jeg leser på nettet virker det som om at spill har bedre grafikk på nogenlunde greie PC-er en de har på xbox.. Gamespot interviewet av half-life 2 på xbox presiserer at spillet har dårligere grafikk en på pc!?? 2. Hvordan er det med lagringsplass for spill på dvd som xbox bruker? det er jo bare 9 gig... Er vel mange spill i næreste framtid som bruker mer plass? noen tenkt løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Veit ikke helt om jeg forsto spmørsmål 1, men jeg kan garantere deg at uansett hva folk svarer på 2 så vil du ikke få noe klart svar. Tror vi har en million tråder om dette her inne allerede og samtlige ender opp med en eviglang diskusjon om hvor mye bedre ps3 skal bli med sine Blu-ray-plater... Svaret er vel at ingen egentlig vet, men ser du på dagens spill så er det fortsatt masse ledig plass på en dvd. Noen kjappe tall fra våre venner i sverige: Assassins Creed - 6,7gb Mass Effect - 7,4gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå