PilotBRS Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Aaha... Ut fra bildene og det du forteller virker det som om personen som koblet opp dette her ikke har hatt spesielt mye kunnskap om bilstereo.... Forsterkerne slåes av ved hjelp av en såkalt remote-kabel som går fra cd-spilleren. Det skal være en egen utgang for dette på spilleren (som regel ligger den i "kabelharva" sammen med alle de andre tynne ledningene. Er som oftest blå. Når du skrur av spilleren vil denne ikke lenger gi ut strøm på remotekabelen, og forsterkeren slår seg av. Skjønner, men virker tydeligvis dette her også da Eneste som bekymrer meg litt er at sikringen er koblet til helt bak på strømledningen, så den har vel ikke noe effekt slik den er koblet nå? Får se om jeg flytter den frem en gang jeg gidder Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sikringen skal beskytte kabel, ikke forsterker. Om det blir brudd på kabel slik den er nå så hjelper ikke sikringen noe som helst. Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Da har jeg vært og handlet høytalerer på den loka bilradiospesialisten. Kjøpte meg Pioneer TS-E1076 til å ha i dashbordet, og Pioneer TS-A6911 til å ha i hattehyllen. Betalte 2000 kr for dette med 10m skikkelig høytalerkabel. Lyden ble løftet noen hakk med denne oppgraderingen, så er fornøyd jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå