kjenyg Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som vet hvordan man får subtitles på filmene man streamer over på 360en? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvis du skal spille av avi filmer, med et rpt filformat som tekst må du ha VideoLan installert, veit ikke om noen annem måte.. Eller så går det jo ann å bruke et program som "brenner" teksten fast, også kan du spille av... Lenke til kommentar
kjenyg Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Hvis du skal spille av avi filmer, med et rpt filformat som tekst må du ha VideoLan installert, veit ikke om noen annem måte..Eller så går det jo ann å bruke et program som "brenner" teksten fast, også kan du spille av... Hmm....noen som kjenner til et program som "brenner" teksten fast? Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvis du skal spille av avi filmer, med et rpt filformat som tekst må du ha VideoLan installert, veit ikke om noen annem måte..Eller så går det jo ann å bruke et program som "brenner" teksten fast, også kan du spille av... Hmm....noen som kjenner til et program som "brenner" teksten fast? Du kan bruke ett program som heter AutoGK, jeg bruker dette for å legge subtitlene inn på filmen. Da får du tekst på 360. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvis du skal spille av avi filmer, med et rpt filformat som tekst må du ha VideoLan installert, veit ikke om noen annem måte..Eller så går det jo ann å bruke et program som "brenner" teksten fast, også kan du spille av... Hmm....noen som kjenner til et program som "brenner" teksten fast? Du kan bruke ett program som heter AutoGK, jeg bruker dette for å legge subtitlene inn på filmen. Da får du tekst på 360. Kan du gi oss en bitteliten guide for å gjøre det? Lenke til kommentar
kjenyg Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Hvis du skal spille av avi filmer, med et rpt filformat som tekst må du ha VideoLan installert, veit ikke om noen annem måte..Eller så går det jo ann å bruke et program som "brenner" teksten fast, også kan du spille av... Hmm....noen som kjenner til et program som "brenner" teksten fast? Du kan bruke ett program som heter AutoGK, jeg bruker dette for å legge subtitlene inn på filmen. Da får du tekst på 360. Kan du gi oss en bitteliten guide for å gjøre det? Ja det hadde vært fint;) Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvor lang tid tar det ca. å brenne inn teksten?? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Uten at jeg skal si sikkert siden jeg ikke har gjort det, vil jeg tippe det nesten tar like lang tid å brenne den som det gjør å se den.. Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) På min pc tar det ca 30-40 min å legge på teksten, tutorial for bruk av AutoGK finner du her Endret 16. desember 2007 av skalleno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå