xHEROx Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Heisann. Lurte på om noen av dere dataguruer hadde noe svar eller noe smart å si på følgende: Ligger på ca 99/100 FPS i CS, men av og til hvis det skjer noe krevende(altså hvis jeg møter en fiende og begynner skyte ect.) så går FPS'en ned til ca. 10 en liten periode). Temmelig irriterende. Setter pris på svar. MVH, Harold. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Dette er jo vanlig. Det er vel klart at PCen må arbeide mer med mer aktivitet, så da synker hastigheten.. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 At den synker til 10 synes jeg er litt ekstremt. Selvsagt avhenger dette av hvor kraftig maskin du har, men cs er ganske gammelt, og krever ikke så mye. Lenke til kommentar
xHEROx Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Har brukbar data. Geforce 4 -4200 tit. Xp1800 - 1633 MMX Helt greit hovedkort, 256RAM, Stor nok diskplass(100 gb). Så burde vell ikke ha noe særlig med dataen å gjøre. Også lasta ned nyeste jeg har finni av drivere - (42.51..) Også innstalert 4via1 driverene. Skrudd av AA/AF ect. Kjører ikke winmx samtidig som jeg spiller CS ect. MVH, Harold. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 reinstaller cs eller se om du har på software-rendering.. Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Bare å skru vertical sync av hvis du ikke har gjort dette. Lenke til kommentar
Jufi Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Bare å skru vertical sync av hvis du ikke har gjort dette. må jo ha tatt av det for å greie å ha 99100 fps Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 du kjører vel i openGL? D3D er mye hardere for maskinen, så jeg anbefaler at du kjører i openGL. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Bare å skru vertical sync av hvis du ikke har gjort dette. må jo ha tatt av det for å greie å ha 99100 fps Etter som vsync betyr at fps låses til oppdaterings frekvensen på skjermen din betyr det ikke det. Hvis du kjører f.eks 640x460 med vsync, burde de fleste skjermer takle 100hz oppdateringsfrekvens. 100fps er også max i cs , så .. du har feil i det. ;-) En ting til, hvis du kjører win2k/xp er opengl låst til 60 hz .. med ett 3. parts program som f.eks rivatuner kan du fikse dette ;-) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 xHEROx: er det noen programmer du la inn litt nylig på pc'en, som f.eks imesh o.l.? Kan være et programm eller flere som fucker for deg???? Lenke til kommentar
xHEROx Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Takk for tipsa! Gef: Tja. Legger igrunn inn ganske mye. Siste var vell noe FTP-program tror jeg. Har ikke peiling på om det kan være et program. Godt mulig. Før prøve å installere CS på nytt da. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hadde akkurat samme problemet, og det visste seg å være Norton anti virus 2003 som var syndebukken. Sletta det og la inn 02 isteden og da funka alt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå