omhelle Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 jeg har en Sony Ericsson W880i når jeg snakker med folk blir lyden kutta ut etter ca 20 - 30 sek.. noen ganger kan jeg snakke lengre... og når jeg skriver meldinger må jeg ofte sende de to ganger:S og så har jeg ganske dårlig signal noen ganger, det går opp og ned... har hørt om noen med samme problem på en W660 noen som vet hva det kan vere? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Antagelig noe med software/firmware å gjøre. Det jeg ville prøvd er å oppdatere den fra Sony Ericsson sine hjemmesider. Hvis det ikke hjelper med oppdatering, så er det hardware, og den må på service... Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 ok.. takk for svar;) Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 nå har jeg oppdatert softwaren, men det vart ikke bedre, så da må jeg nok sende den inn:( har jo ikke lyst til det da!! Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 nå har jeg oppdatert softwaren, men det vart ikke bedre, så da må jeg nok sende den inn:(har jo ikke lyst til det da!! Hei! Det simkortet du benytter i telefonen er det lenge siden du fikk dette? Det kan være at det er det som gir deg de problemene du opplevere også, jeg vil anbefale deg å ta kontakt med operatøren din å høre om de kan sende deg et nytt sim-kort for å få testet dette også før du eventuelt sender inn telefonen. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Deaktiver 3G og sett foretrukket tjenester til "Kun LS" (eller "Kun GSM" om det er det som er valget). Du har mest trolig ikke behov for å ha de på hele tiden uansett. Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 simkortet funker fint, har testa det i en anne telefon. det er så rart for noen ganger får jeg snakka lengre en andre? så jeg skjønnerr ingenting;:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå