Sterri08 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Som k-kanin sier her, er at Garantien fra apple ryker om du låser opp telefonen. Så det er ikke noe sjangs på garantien nei. Men iphone er jo ganske godt skrudd sammen da, så det er jo ikke så lett å ødelegge den ;p Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Gratulerer med ny iPhone på vei! Er ikke tvil om at jeg ville gjort det samme valget, selv etter å ha prøvd begge modellene. For å gjøre det enkelt: Er du på jakt etter en mobil med godt kamera, gå for Viewty. Vil du ha en multimediamobil med pent utseende, gå for iPhone. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg ville valgt Viewty, etter jeg prøvde den. Men whatever, lykke til med iPhone, selv om det eneste du betaler for er en fet nettleser, mp3spiller, og touchskjerm. Åsså wifi da:p Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg ville valgt Viewty, etter jeg prøvde den. Men whatever, lykke til med iPhone, selv om det eneste du betaler for er en fet nettleser, mp3spiller, og touchskjerm. Åsså wifi da:p Hva mer trenger man? Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Hvis jeg skal ha en Kameramobil, burde jeg gå for LG viewty. Men bildekvaliteten og kameraet er ganske dårlig i følge det jeg har hørt. Touchscreenen skal være litt treig, og utseende er ikke så bra heller. (Har jeg hørt) Iphone derimot, hadde egentlig vært bedre om de hadde fjerna kameraet på baksiden, etter min mening hvertfall. Men Iphone er så mye finere, og rustfritt stål og ripefritt glass hjelper mye. Jeg er nok ute etter en telefon med utseende, har standard-applikasjoner (det mest vanelige) og en god musikkavspiller. Og dette har Iphone, + Youtube, google maps, Aksjer, og litt annet. Og den har jo 3.5 " skjerm, med høyoppløst multitouch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå