snorri Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hva er best av .iso filer og .bin filer? Jeg ser at mange bruker .bin filer på internett, men det er litt problemer ang. det siden du også trenger en .cue fil til å vise trackinfo. Men er det forskjell på størrelsen og kvaliteten? -- Min 100. post. Weee! :D:D Lenke til kommentar
dp Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 jeg syntes personlig at .bin filene har en tendens til å bli veldig store iforhold til det som skal brennes på cd. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Såvidt jeg vet er det ingen forskjell iallefall. Ser bare ut som at folk flest liker å bruke .bin.. :/ Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 AFAIK .ISO kan kun holde data, ikke musikk/video. .BIN er et binær image av hele cd'en, og kan derfor holde data, musikk, video o.s.v. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 *.img, laget med clonecd og en brenner som kopierer perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå