Gå til innhold

Oppdatere BIOS på Multicom Compal IFL90+

RamGuy

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem med å få oppdatert BIOS på en Compal IFL90+

Jeg har siste BIOS versjon lastet ned og klar, problemet er midlertidig det å få lagt den inn.

Jeg forsøkte å legge den inn på en USB-minnepinne, men jeg fant ingen måte å faktisk klarte å få installert / oppdatert BIOS under oppstart.

Det er følger midlertidig med en "*.exe" fil med BIOSen, som sikkert gjør det mulig å oppdaterte BIOS mens maskinen er på, men den virker selvfølgelig ikke med 64bit operativsystem.

Hvordan kan jeg få oppdatert BIOS da?

-----------

En annen ting er at Adobe Shockwave Player ikke vil installere seg i Vista 64bit, hvert fall ikke den jeg lastet ned. Finnes det en versjon som virker i Vista 64bit?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Shockwave sliter jeg også med, har enda ikke fått innstallert det etter litt over et halvt år.

Det der er veldig rart, kjører 64bit på min stasjonære, der installerer Shockwave seg, men ikke på min venns bærbare av en eller annen grunn :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Shockwave sliter jeg også med, har enda ikke fått innstallert det etter litt over et halvt år.

Det der er veldig rart, kjører 64bit på min stasjonære, der installerer Shockwave seg, men ikke på min venns bærbare av en eller annen grunn :dontgetit:

Det bør vel ikke ha noe å si at du bruker x64... du flasher vel fra DOS?

Uansett, hvor finner du siste BIOS til Compal IFL90+?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...