Gå til innhold

Ny gaming pc 7,5k


Anbefalte innlegg

Eg skal ha meg en ny pc etter jul, men er litt usikker på ka slags kompomenter eg skall legge inn i ny pcen. Eg skal bugge den selv, har sjerm og kabinett. trenger nytt HovedKort ("Med intak av DDR3 ram"), Cpu, Skjermkort, Ram(DDR3), Lydkort. Busjette må nesten vere under 7500,- men ka alltid presse budsjette ("litt") opp.. tenker på å kjøpe Crysis, så da vil eg helst kjøre det på Medium/high. vil ha kjøre det på i alle fall over 50fps, på medium. kan nokon sende meg link fra komplett? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
legg merke til at det er dårlig tilgang på 8800gt kort (ubekreftet 01.01.08).. Har selv ventet på mitt siden midten av november

 

Dette har nok bare med hvor hardt du leter og hvor mye du er villig til å betale. Kjøpte og bestilte et Gainward GeForce 8800gt (2000,-) for en uke siden og har nå mottatt det. No problemo, en ukes ventetid totalt.

Lenke til kommentar

Har du tenkt å bytte ut RAM om 2-3 år er det like godt å skifte ut hele PCen. DDR2 RAM kommer til å funke like godt i den PCen som DDR3 RAM om du kjøper 4gb nå. Jeg ser ingen grunn til å legge ut så store summer på en PC til 7500,-, da du får utrolig mye mere igjen for pengene om du går for DDR2 RAM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...