funkweb Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hvilken internett leverandør anbefaler dere for meg å bruke ? En som virkelig kan love den farten de tilbyr. En som tilbyr rimelig pris, og ubegrenset bruk så klart. Perhaps en som også kan tilby fast IP. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 NextGenTel er "by far" de beste. www.ngt.no. Bravo og Charlie er kongetilbud. Hvis ike har ITAvisen.no en måndelig sjek av de beste leverandørene hvor de tester opp mot reel hastighet. Speedometer.. Lenke til kommentar
NSR9636 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg vil anbefale Nextgentel på det sterkeste. Hvis du har mulighet da selvfølgelig. De gir hva du er lovet av hastighet. Ingen tak på nedlastingen heller. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Nextgentel, har det selv og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 NextGenTel er "by far" de beste. www.ngt.no. Bravo og Charlie er kongetilbud. Hvis ike har ITAvisen.no en måndelig sjek av de beste leverandørene hvor de tester opp mot reel hastighet. Speedometer.. Okey... virker ut som NextGenTel er bra.. Men jeg stusser så fælt over at en venn av meg sa til meg at hvis du laster ned over 1 GB innen mnd er omme..så setter de ned farten ned til ISDN.. Jeg kan husker at jeg snakket "LIVE" med en av de som jobbet der..og bekreftet det... men problemet er at jeg ikke husker HVILKEN leverandør jeg snakket med.. haha.. er det mulig det var Telenor ?? noe som veit om dette ??? Forresten.. kan jeg be om FAST IP fra Nextgentel ??? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Men jeg stusser så fælt over at en venn av meg sa til meg at hvis du laster ned over 1 GB innen mnd er omme..så setter de ned farten ned til ISDN.. Telenor har hatt dette på sitt billigste abn, de kom med nye vilkår for noen dager siden og du finner info om disse på www.online.no Lenke til kommentar
perry Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 NextGenTel er "by far" de beste. www.ngt.no. Bravo og Charlie er kongetilbud. Hvis ike har ITAvisen.no en måndelig sjek av de beste leverandørene hvor de tester opp mot reel hastighet. Speedometer.. Okey... virker ut som NextGenTel er bra.. Men jeg stusser så fælt over at en venn av meg sa til meg at hvis du laster ned over 1 GB innen mnd er omme..så setter de ned farten ned til ISDN.. Jeg kan husker at jeg snakket "LIVE" med en av de som jobbet der..og bekreftet det... men problemet er at jeg ikke husker HVILKEN leverandør jeg snakket med.. haha.. er det mulig det var Telenor ?? noe som veit om dette ??? Forresten.. kan jeg be om FAST IP fra Nextgentel ??? Det var nok Telenor du snakket med siden Nextgentel ikke har noe tak på nedlasting. Ja, du kan be om fast ip fra Nextgentel, men det koster penger (100kr i måneden). Du kan bestille flere ip-er hvis du har behov for det. Lenke til kommentar
xoop Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Forresten.. kan jeg be om FAST IP fra Nextgentel ??? Jeg vet ikke om du har så stort behov for det med nextgentel, nå har jeg hatt samme IP i et halvt år (helt siden jeg tegnet abbonementet). Men det går selvfølgelig an å bestille fast IP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå