Zamo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har vert litt borte fra dette temaet en stund, så jeg har ikke fulgt med. Skulle gjerne vist hva som er de beste kjøleblokkene som finnes, uansett om de kan kjøpes eller ikke. Tror det var noen nettsider om emnet, men det klarte jeg ikke å finne. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Swiftech Apogee GT/GTX og D-Tek Fuzion er regnet som de beste på markedet nå. Dessuten ser EK Supreme lovende ut og er potensielt bedre enn alle de forannevnte, men med bare én test fra Xtremesystems å gå etter ville jeg tatt det med en klype salt til flere har fått sett på den. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er en test til av EK Supreme på denne siden. Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) EnzoTech Sapphire SCW-1 må vel legges til på den lista. EK Supreme har veldig stort areal å fordele varmen over, men restriktiv. D-Tek Fuzion kan enkelt moddes for bedre kjøling. Test av 6 kjøleblokker. Venter på skikkelig test av EK Supreme, mot Fuzion etc. Polsk Test av mange kjøleblokker bl.a. Supreme + Fuzion: Test Kan kanskje være litt vanskelig å forstå, men D-Tek Fuzion gjør det litt bedre enn EK S. Overclock3D sier de skal teste Supreme med høy/middels/lav ytelse mot Fuzion med "nozzles", så da får vi vel se en grundig og forhåpentligvis pålitelig test. Endret 22. februar 2008 av Loke_h Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå