Gå til innhold

Ps3 som digitaldekoder?

olopolo

Anbefalte innlegg

Ikke sikker på hvor jeg har ideen fra, men minnes å ha lest dette et sted. Kanskje ligger Ps3 under grana i år, men fatter er fortsatt noe usikker... Hadde vi sluppet innkjøp av enda en digitaldekoder til tv nr.2 og brukt Ps3 er dette et supert argument i favør Sonys vidunder =)

Mulig dette bare er sprøyt jeg har fått for meg en sein kveld, men hadde satt pris på om noen kunne bekrefte/avkrefte dette...

KsG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke sikker på hvor jeg har ideen fra, men minnes å ha lest dette et sted. Kanskje ligger Ps3 under grana i år, men fatter er fortsatt noe usikker... Hadde vi sluppet innkjøp av enda en digitaldekoder til tv nr.2 og brukt Ps3 er dette et supert argument i favør Sonys vidunder =)

Mulig dette bare er sprøyt jeg har fått for meg en sein kveld, men hadde satt pris på om noen kunne bekrefte/avkrefte dette...

KsG

Dette er meget sannsynligvis sprøyt ja.. Mulig at den får støtte for det digitale bakkenettet, men digitaldekoder har jeg liten tro på at det er snakk om.

Lenke til kommentar

Det kjem ein digitaldekoder til PS3, som heiter PlayTV, men lite er kjent om korleis det vil bli når det gjeld avtalar med norske innhaldsleverandørar. Der har vore rykte om at RiksTV har ein til testing, so eg har godt håp om at det vil bli støtta. :)

Kay

Lenke til kommentar
Det tror jeg du kan glemme ja.... Gå til innkjøp av et par dreambox isteden dere ;)

http://www.lynge-parabolservice.dk/product...9367&page=1

Dreambox har ikke tunere som støtter det norske bakkenettet.

Tøv.. Kjøp en DM600, 7025 eller 8000 når den kommer og bytt ut en av tunerene med denne:

http://213.225.120.20/InVisionAS/main.aspx

DM600 og 7025 støtter IKKE mpeg4 som det Norske bakkenettet bruker.

Og lykke til med å vente på DM8000, den har vært utsatt i 3 år allerede og jeg har ikke tro på at den kommer ut i de neste 3 årene heller.

Endret av bergetun
Lenke til kommentar

Jeg sendte RiksTV mail.

Hei

Vil jeg kunne bruke PlayTV som blir lansert på nyåret med RiksTV?

Takk for din henvendelse

Nei det er dessverre ikke mulig.

Med vennlig hilsen

Julie Ajer

RiksTV AS

Kundeservice

Telefonnummer: 09595

www.rikstv.no

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...