dTd Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei! jeg lurer på om det er noe vits å trene med sånne små håndvekter for å øke triceps, biceps og brystmuskelen? og noen tips til øvelser? jeg lurer litt siden jeg ofte har mye døtid hjemme så da tenkte jeg å trene litt hjemme, men har kun sånn enkelt sett med 2 sånne små vekter med 15 kg til sammen. er ikke noe spesielt sterk klarer kanskje 15-20 pushups... så jeg trur det vil være godt utgangspunkt med slike vekter eller? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) 7,5 kg på hver hantel? Ta en titt her http://www.iform.no/pub/kat.php?id=7 Endret 16. desember 2007 av Fedje Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) takk var nyttig den linken ;D ja blir 7.5 på hver,, men holder nok til å begynne med tenker jeg x) så heller kjøper jeg meg et slikt sett til og har på litt mer når det trengs Endret 16. desember 2007 av ClaW64 Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Lykke til, husk å spise riktig dersom du vil bli stor. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 jo takk har vel ikke planer om å bli kjempestor, bare øke styrken litt vel kanskje jeg endrer mening når jeg begynner å trene da ^^, Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) "så jeg trur det vil være godt utgangspunkt med slike vekter eller?". Det tror ikke jeg. Du vil ikke komme så veldig langt i hantelpress med 7kg på hver hånd, for å si det mildt. Hvis du vil trene bryst, men ikke har tilgang på noe annet enn ett par 7kgs hantler, tror jeg du vil ha mer suksee av å trene pushups, med en tung sekk på ryggen. Ellers må du huske på at kroppen består av flere muskelgrupper enn brystet, triceps og biceps - det er veldig viktig at du prioriterer hele kroppen, og ikke bare disse. Lykke til. Endret 17. desember 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå