Footy Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Som topic sier, jeg og frøken sitter her og klarer ikke å bestemme oss hva vi skal ha til middag: Kriterier: - Ikke risengrynsgrøt (hadde det i går) - Ikke no søtt (ble mye søtt i går) - ikke for komplisert å lage, det er en typisk hvile dag. Gått i pysjen hele dagen så orker ikke begynne med noe super fancy Takker for alle forslag... Endret 16. desember 2007 av Footy Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Løvbiff, pommes frites og bernaisesaus. Selv jeg klarer å lage det Lenke til kommentar
Footy Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Løvbiff, pommes frites og bernaisesaus. Selv jeg klarer å lage det Har ikke Løvbiff, så da må jeg handle. tviler på at de har det på 7-11? Grandis? Hadde Grandis på fredag taco? Hadde merkelig nok taco på torsdag...hehe Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Anbefaler det samme som eg skal ha i dag: PITABRØD Varm opp ovnen til 200* Brun 400g kjøttdeig, og ha i tomatsaus (Dolmio funker bra). Putt brøda i ovnen fyll så pitabrød med kjøttsaus og grønnsaker av diverse slag. Bon apetitt! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hva med å steke seg noen egg eller noe? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hva med å steke seg noen egg eller noe? Egg og bacon! Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kyllingfilé, ris og fløtesaus Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 pytt i panne.. hakk opp det du har i kjøleskapet av kjøtt og grønnsaker og sleng det i steikepanna. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Kyllingfilé, ris og fløtesaus Ding Ding! We have a winner, men vi bytter om fløtesausen med en currysaus Takker for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kyllingfilé, ris og fløtesaus Ding Ding! We have a winner, men vi bytter om fløtesausen med en currysaus Takker for hjelpen alle sammen Håper det smakte Lenke til kommentar
Footy Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Det gjorde det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå