IcedInsanity Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som har noen anbefalinger til gode PS3 spill?? De i siggen min har eg så trenger ikke foreslå de Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Call of Duty 4 og Assassin's Creed. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Call of Duty 4: Modern Warfare <3 har spilt det til både pc, ps3 og xbox 360 og er like bra på alle. anbefales! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Uncharted og ratchet & clank er top notch Lenke til kommentar
4MB Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 CoD4 er et must! Helt klart! Ellers har vi AC som er greit nok(min mening). Ikke noe must akkurat. R&C er fun hvis du har likt de forrige spilla, Uncharted har jeg ikke testa enda, men det skal være veldig bra. Men skaff deg CoD4 værtfall! Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvis du liker wrestling, er jo Smackdown vs. Raw sinnsykt kult. Fin karriere-modus, og multiplayer; sier seg nesten selv. Pizza, øl og wrestling er en slager. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvis du liker wrestling, er jo Smackdown vs. Raw sinnsykt kult. Fin karriere-modus, og multiplayer; sier seg nesten selv. Pizza, øl og wrestling er en slager. Hm? Er ikke det bare til xbox 360 da? Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvis du liker wrestling, er jo Smackdown vs. Raw sinnsykt kult. Fin karriere-modus, og multiplayer; sier seg nesten selv. Pizza, øl og wrestling er en slager. Hm? Er ikke det bare til xbox 360 da? Det er på begge det, har spilt det de siste ukene. Kom vel i november en gang. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Uncharted og Resistance: FoM. Colin McRae Dirt også hvis du vil ha et bra bilspill Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Selv er jeg veldig fornøyd med Oblivon. Vil også på det varmeste anbefale uncharted og Ratchet og klank som er nevnt over Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Liker du rpg er klart oblivion game of the year edition totalt verdt det! sånn 100 timer spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå