PyrionZ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har ei vifte i døra på min Antec Nine Hundred som jeg tenkte å bare bruke når det ble høyere temperatur enn ønskelig i kabinettet.. Vil helst ha det til å ta liten plass osv. Noen tips til hvordan jeg kan gjøre det enklest mulig ? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Ingen som vet altså? Endret 17. desember 2007 av -pyrion- Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Er det ingen som vet? er det ikke mulig å termostat styre pc'vifter? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Her har du en hel side med utstyr for å hjelpe til med viftestyring på forskjellige måter: Microplex [ http://www.microplex.no/category.aspx?cat=...amp;mcat=15s230 ] Hva du vil styre, og hvordan, bestemmer hvilke produkter du trenger. Og jeg er sikker på at noen som er mer inne i akkurat dette kan hjelpe deg på vei. Hvis du beskriver nøyaktig hva du vil gjøre. Lenke til kommentar
k0nge Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du har jo alltids Lian Li sin LCD termostat. Lian Li er godt kjent for sin kvalitet. De har det på Netshop. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Sunbeam Pyramid gir automatisk viftestyring ved hjelp av termostat. Denne har fått gode anmeldelser på hw.no og koster kun 150kr. Går ikke an å stille inn, og er av typen som sitter inne i kabinettet. En MOLEX inn, 3 vifter ut, men du kan sikkert kjøre flere vifter på én utgang. Eneste irriterende er LED-lysene inni, ellers en veldig grei måte å temperaturstyre ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå