FuzzFuet Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Hallo Drev å kikket litt på Ibas sine sider og fand en litt morsom artikkel om de verste datatap-ulykkene i 2007. Ibas presenterer de verste datatap-ulykkene i 2007. Lo godt av disse her, noen fine gullkorn *host*4. plass*host* Men, de må være ganske flinke som klarer å redde dataene fra en sammensmeltet CD Edit: leifs. Endret 16. desember 2007 av Einar'n Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hallo Drev å kikket litt på Ibas sine sider og fand en litt morsom artikkel om de verste datatap-ulykkene i 2007. Ibas presenterer de verste datatap-ulykkene i 2007. Lo godt av disse her, noen fine gullkorn *host*4. plass*host* Men, de må være ganske flinke som klarer å redde dataene fra en sammensmeltet CD Edit: leifs. Så genialt, syntes den snøfres greia var ganske bra jeg, skulle likt å sett hvordan bonden oppførte seg når det kom røyk ut av fresen og han så laptopen sitte fast, mens klede sprutte ut av fresen :!: Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hahah. Mange gullkorn der gitt Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Haha, enn å ta med seg laptopen i en robåt mens du fisker da. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Haha, enn å ta med seg laptopen i en robåt mens du fisker da. d man kaller en datanerd ;P Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 haha, alt folk finner på :!: Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hahaha, det er mange rare mennesker der ute. Stefaren min mente og at jeg alltid klarte å få virus på maskina når jeg satt på den (den tiden man bodde hjemme) men det var jo aldri noe problem når jeg var der. Og en dag roper han igjen på meg og kjefter for nå har jeg gjort så lyden forsvant og nå, og jeg var sist på dataen så det er MIN feil. Eneste jeg gjorde var å skru på høytalerne så var det problemet fikset. (viste seg forresten og å være en hjemmeside de brukte å være på som skapte problemer hver gang de var på nett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå