Gå til innhold

betale KUN månedsavgift


Anbefalte innlegg

For min del, med mitt forbruk, kan jeg ikke si at jeg savner noe abbonnement hvor alt er inkludert. Hva jeg først og fremst savner er en tilleggstjeneste hvor man får fri datatrafikk med strupet hastighet.

 

Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette vil vært et tilbud som både operatører og kunder burde være intresserte i på sikt. Skal man benytte internettoppkobling kun på telefonen, så kommer man ganske langt med en makshastighet på 100-200 kbps, samtidig som belastningen på mobilnettet er lavere enn med dagens dataabbonnement. Rent teknologisk burde det heller ikke være noe problem (vet dette er utprøvd i andre land).

 

Ønsker man å bruke et slik abbonnement for å koble opp med laptop lar det seg gjøre, men man må være forberedt på at det er sirup. Noe som oppmunter kunder til å oppgradere sine abbonnement. Problemet er vel at de fleste operatører pr i dag tjener rått på veldig dyr datatrafikk, inntekter de ikke ønsker å gi slipp på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det du syter etter? Dette finnes da i dag. ;)

For proffbrukere tilbyr for eksempel NetCom fastpris på både tellerskritt og datatrafikk.

 

I januar kommer det også en operatør som vil gi deg som privatperson mulighet for å få fastpris til 398,- i mnd. Men du får ikke 3g dessverre.

 

Var det proffmarkedet han etterspurte? Han skrev da ettertrykkelig at det var privat han ønsket seg dette, da han ikke hadde behov for dette i jobbsammenheng. Og det var vel 3g han ønsket seg? Men hvem er det som kommer med fastpris til 398,. i Januar, uten 3g?

HAHA, noen som går fortere konk enn nutel? =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...